מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 19 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה! יניב הגיע בזמן ואיתר את התקלה, הכרטיס של המקרר היה תקול. יניב נסע להביא כרטיס אחר במקומו אך הכרטיס לא התאים. יניב חזר ביום אחר והביא כרטיס נוסף שלא התאים גם כן. יש לציין שהוא עשה הכל כדי לפתור את התקלה, ולבסוף איכשהו הכרטיס המקורי עבד ואיתו גם המקפיא. יניב הפגין שרותיות ברמה גבוהה מאוד, סבלנות ונכונות גבוהה לפתור את התקלה. אנו ממליצים על יניב בחום.
הוא היה מאוד אמין, ישר ומקצועי. הוא הקדים, פתר את הבעיה מאוד מהר ולקח כסף רק על הביקור.
איציק היה מצוין, מקצועי, אדיב, הגון והגיע בזמן. התקשרתי אליו בשישי ונתן לי פתרון דרך הטלפון, ביום ראשון הוא הגיע ופתר את הבעיה.
קובי היה ממש עשר! מצא את התקלה, תיקן אותה ולקח מחיר נמוך בעיניי.
היה מעולה! דיברנו בבוקר, הגיע בצהריים והחליף חיישן הפשרה. גם הסביר, גם נתן טיפים וגם סידר עוד משהו על הדרך כדי שיהיה בטוח יותר.
בדיקת מדיח כלים חברת הייר ותיקון וואקום במקפיא של מקרר.
היה ממש מעולה, הוא עזר לי מאוד. פתר לי 2 בעיות, התקשרתי אליו לגבי המדיח ולאחר שאמר שעדיף לא לתקן ביקשתי ממנו שעל הדרך יבדוק לי את המקרר. הוא הגיע בזמן והיה נחמד ומקצועי.
דן היה בסדר גמור ומצוין. עלה על הבעיה תוך שניה ולקח מחיר הוגן. הוא היה מקסים, חבל על הזמן!
הוא פתר את הבעיה תוך שנייה, העבודה עצמה ממש פשוטה והמחיר היה קצת יקר, היחס האישי היה בסדר גמור בכל מקרה, היה בסדר.
חבל על הזמן! אחלה גבר, בא מהר, נתן פתרון, חביב, מקסים, מקצועי וגם זול לדעתי, על הכיפאק לגמרי!
תיקון מסילת דלת וטיפול במקפיא במקרר בעל ארבע דלתות של חברת האייר.
הוא היה מקסים! הוא עשה את הכל מהר, טוב וסידר את כל מה שצריך. הוא הסביר לי בדיוק מה הוא עושה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.