מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 30 חוות דעת רלוונטיות
עזר לנו טלפונית והתקשר כמה פעמים. הוא נתן מעצמו והיינו ממש מרוצים. מגיע לו!
היה מצוין! התקשרתי אל יהודה עם תיאור של התקלה במקרר סמסונג. יהודה הבין בשיחה מה יכולה להיות הבעיה ונתן לי הדרכה מפורטת מה לעשות. עשיתי כפי שיהודה אמר והבעיה נפתרה. יהודה בנאדם זהב, לא לקח תשלום ועזר לי בצורה טובה. אם תהיה לי בעיה בעתיד אתקשר אליו מיד.
אליאס נתן לי מענה מהיר והדריך אותי בטלפון איך לפתור את הבעיה, הוא מקצועי ומקסים!
הוא היה על הכיפאק, פתר את הבעיה בטלפון.
יואב היה סבבה. אני מרוצה מהשירות והמחיר ההוגן לדעתי, היה ממש בסדר גמור.
הוא היה בסדר גמור, אדיב ומאוד נחמד! הוא ייעץ לי בשיחת טלפון מה לעשות וזה עזר לי לפתור את הבעיה.
המקרר שלי לא קירר מספיק והוא נתן לי סדרת פעולות על מנת לעזור לי. הוא הצליח לפתור לי את התקלה ואני מרוצה.
הוא היה מאוד נחמד וגם עזר לי לפתור את הבעיה שבדיעבד הייתה מאוד קלה וזה בניגוד לשירות לקוחות של החברה של המקרר ששם היו לא נעימים. הוא היה ממש נעים ופתר לי את הבעיה והוא אפילו דאג לשאול ולוודא שהבעיה נפתרה, ממש אחלה.
ייעוץ לתקלה במקרר של סמסונג למקפיא עליון שלא מקפיא כמו שצריך.
היה מעולה!
ייעוץ והכוונה טלפונית בנוגע לתקלה במקרר של חברת סמסונג.
הוא היה מעולה! הנחה אותי טלפונית לפתור את הבעיה לבד והבעיה נפתרה כל הכבוד לו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.