מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 22 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין! אני מאד מרוצה.
אחלה שירות!
הוא היה עשר, הוא באמת אדם מיוחד ואיש שיחה מעניין, הוא עשה עבודה מצוינת והיה מאוד שירותי ומעמיק, זיהה מיד את התקלה ועשה תיקון שחסך לי כסף, היה מעולה ומגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
הוא היה בסדר גמור. היה מאוד זמין ועשה מאמצים רבים כדי להגיע אלי כמה שיותר מהר. יחד עם זאת, כעבור כשבועיים החלה ירידה בתפוקת הקירור והמקרר החל להזיע מאוד ובתא ההקפאה הופיע פס קרח. אבי היה מוכן לבוא ללא עלות לבדוק שנית. בעצה אתו החלטנו לעשות הפשרה ארוכה של 24 שעות ולראות כיצד זה ישפיע. לאחר ההפשרה חזר המקרר לפעול כראוי. אך הסיבה להופעת הקרח והירידה בקירור נשארה בגדר שאלה פתוחה. אנחנו לא יודעים האם הדלת לא נסגרת כראוי או שהאיטום של הדלת אינו טוב. בשל הסמיכות של התקלות הורדנו במעט את הדירוג.
היה ממש אחלה!הגיע בזמן, יעיל ותקתקן. מחיר סביר. מאד שירותי. אשתי עפה עליו.
תיקון מקרר של חברת בלומברג כולל ניקוי של המאוורר והחלקים הפנימיים.
היה מצוין! אדיב, מסור, יעיל והגון. הוא נתן אבחון זריז של הבעיה.
המקרר קירר חלש והמקפיא לא הקפיא כמו שצריך אז התקשרתי ליוסי בצהריים והוא בא אחרי הצהריים, תוך שעתיים-שלוש! הוא היה בסדר. מסתבר שהמאוורר היה תקוע. המקרר היה מאוחסן לתקופה ארוכה ולכן הוא לא עבד. הוא לא תיקן הרבה, הוא בא ותוך שניה עלה על הבעיה! הוא פשוט עזר למאוורר להסתובב וזהו... היה ממש בסדר. הוא היה מצויין ואדיב לא היו לנו תלונות. מאז המקרר עובד בלי בעיה.
תיקון מקרר של חברת פישר אנד פייקל שכלל החלפת מאוורר פנימי.
אילן נתן שירות ממש עשר! הוא עשה המון מאמצים לתקן את המקרר, הביא חלק מחול ובסוף הוא הצליח אחרי הרבה ניסיונות. בנוסף, הוא לא דרש מחיר מלא עד שלא בדק שהכל עובד לאורך זמן.
מישל היה מעולה! הוא הגיע בזמן שקבענו, היה נחמד וסבלני. הוא נראה מקצועי, הסביר מה הבעיה ויצר קשר אחר כך כדי לראות שהכל בסדר - בינתיים התקלה לא חזרה. המחיר שלו היה הוגן בעיניי.
הוא היה ממש אחלה! הגיע בשביל תיקון מסוים ולא לקח תשלום על התיקון הנוסף שנדרש. אני מרוצה מאוד!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.