מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
יעוץ לגבי החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת שארפ.
הוא היה מקסים!! ממש השקיע מעצמו המון בשביל לתקן את המקרר, היה אמין וכנה והסביר כל מה שעשה.הוא מקצועי לחלוטין, איכפתי ודואג. אמר מראש מה הוא עושה ובסוף זה לא כל כך הצליח במקרה שלנו והוא אמר לי שהוא לא רוצה לגרום לנו לעוגמת נפש וזיכה אותנו בכל הסכום ששילמנו לו,, הוא זיהה בדיוק מה הבעיה, היה מאוד הוגן במחיר, בא במיוחד להחזיר את הכרטיס המקורי.הוא לא ניסה לעבוד עליי או לתחמן אותי, היה זמין לי כל הזמן, הוא גם דאג שהכל יהיה נקי ומסודר מסביב, דאג שלא יהיה רטוב ומלוכלך בבית וממש לקח אחריות. אני מאוד מאוד מרוצה ממנו!!!
יניב היה מאוד מקצועי, עזר לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון, הסביר לי מה לעשות, נתן תשובות רלוונטיות ואני מרוצה ממנו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.