מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה נחמד ואדיב ממש. הוא התקשר לאחר מכן לוודא שהכל עובד ובכלל הוא חסך לי הרבה כאב ראש.
עפיף היה אחלה, היתה בעיה והוא חזר לתקן, הוא מאוד שירותי ועשה עבודה מהירה, יש לי רק דברים טובים לספר עליו.
תיקון מקרר BEKO: החלפת כרטיס וכנף מאוורר שנשברה.
בשיחה קצרה בטלפון הבין את הסיטואציה ותיאר את האפשרויות, הגיע תוך חצי שעה אליי הביתה. גם במקום האירוע זיהה מיד את הבעיות ותיאר בפשטות מה דרוש כדי לתקנן וכמה יעלה. גם העבודה עצמה הייתה מקצועית, מהירה ויעילה. חוויית שירות מושלמת.
היה אחלה! הוא אדם שירותי ואדיב, הגיע ממש מהר ועשה עבודה בסדר גמור.
בעל מקצוע נחמד מאוד, מקצועי, עשה עבודה מצוינת ואנחנו מרוצים מאוד.
היה בחור מקסים, מקצועי, טיפל בבעיה ובעוד בעיה שהתגלתה תוך כדי והתשלום יחסית נמוך לזמן שהשקיע.
הוא היה בסדר גמור. הוא בא בזמן ועשה עבודה זריזה ויעילה. הוא מאוד מקצועי ואמין. הוא מיד עלה על הבעיה וידע לתקן אותה בדיוק.
מעולה. אלברט מקצועי ואדיב.
לפני שלושה חודשים כתבתי ביקורת ממש טובה על לירון אזולאי ואני נשארת עם מה שאמרתי מי שלוקח אותו מרוויח בנאדם מדהים ,ישר,מקצועי,אמין והמחירים שלו מעולים
כל מילה מיותרת, קיבלתי שירות מעולה ומקצועי! דיברתי עם עפיף בצהריים והוא הגיע כבר באותו יום אחרי 17:00, על אף הלו''ז העמוס. הוא היה ממש נחמד, אדיב, סבלני, ענה על כל השאלות והסביר הכל. כבר מהתמונות ומהקלטת הרעשים של המקרר ששלחתי לו, הוא הבין מה הבעיה, והחליף כל מה שהיה צריך, כולל הלחמות ומילוי גז. עפיף הגיע מצויד בכל הכלים והחלפים הדרושים, למרות שזה ביקור ראשון. בנוסף, צייד אותי בטיפים איך לזהות את התקלה בשלב מוקדם. הוא היה שירותי, מקצועי ותקתק עבודה, עם אחריות של שנה. הייתי מרוצה ממש! גם מהירות הגעה, השירות האדיב, והמקצועיות. מומלץ מאוד באמת מעולה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.