מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
הכל היה בסדר, אני הייתי מרוצה מהשירות, מהענייניות והמחיר היה סביר בעיניי.
הוא היה ממש טוב, מאוד מקצועי, אמנם בסופו של דבר לא הייתה באמת תקלה במקרר אבל הוא היה הוגן ולא אמר סתם. היה באמת הוגן ומקצועי.
הוא אמר שאין תקלה רצינית ושפתרון הבעיה מאד פשוט. התרשמתי ממנו שהוא מקצועי והוגן. הוא הגיע מהר, ידע לבדוק ולא המציא בעיה מורכבת יותר.
אלכס היה אחלה! מאוד הגון וישר ועשה יופי של עבודה. בא והסביר שמישהו אחר צריך לטפל בבעיה, עשה סידור קטן שיעבוד ולקח על ביקור.
חשבנו שיש תקלה אבל אמר שהתקלה לא מהמקרר. הוא היה מאד נחמד, אמין, בא באותו יום וממש בדק בצורה יסודית.
היינו בספק אם הבעיה היתה במקרר אז הוא הציע לנו דרך הטלפון כל מני דרכים לבדוק את זה לפני שהוא מגיע כדי לחסוך בתשלום. הוא הסביר איך המקרר עובד ונתן כל מיני אופציות מה ואיך לבדוק. בסוף באמת גילינו שהבעיה לא היתה שם.
שירות מעולה! הוא מעולה, מקצועי, אכפתי ודאג לברר מה מצב המקרר ולוודא שהבעיה נפתרה.
בדיקת מקרר של חברת שארפ ואיתור תקלה במגן ברקים.
אלרועי היה מקסים, איש כן ואמיתי. לא רמאי אלא ישר, אני מבסוטית. גם בתור בן אדם הוא מתחשב במצב, לקח מחיר הוגן והיה ממש נחמד.
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה שמשתלם יותר להחליף את כל המקרר.
הוא אמר שלא שווה לתקן את התקלה. הוא היה נחמד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.