מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 37 חוות דעת רלוונטיות
מצא את התקלה במהירות, עדכן שהחלק התקול עדיין באחריות היבואן, יצר קשר עם שירות הלקוחות של היבואן וסייע בתיאום טכנאי. עשה עבודה מעל ומעבר למצופה!
הוא זמין מאוד בטלפון, ניסה לתקן את המקרר והתקלה לא נפתרה. הוא הגיע שוב, ללא תשלום נוסף ואז עשה את האבחון הנכון. הפנה אותנו לחברה להזמין חלק שצריך להחליף.
השירות היה מעולה! המקרר באחריות, אז הפנה אותנו לשירות והדריך אותנו.
מצוין, הוא אחלה. ציון הכי גבוה. הוא בא לגלות בעיה ובעצם גילה שהמקרר שלי עדיין על האחריות. אם הוא היה פותח את המנוע אז לא הייתי מקבלת את האחריות. הוא בא, פתח את המכסה, הסביר בדיוק מה הולך להיות אם הוא יפתח את המנוע כי יש אחריות ונתן המלצה איך להתנהל מול החברה שנותנת אחריות. הוא לא תיקן, הוא פשוט לקח כסף על ביקור וזה בסדר גמור כי לא היה צריך להתערב במקרה הנתון. הוא היה מאוד ישר.
סה"כ היה בסדר, הוא נתן שירות טוב ולקח מחיר סביר מבחינתי. המקרר הפסיק לקרר והוא איבחן שהבעיה במדחס אז הזמנתי טכנאי מהחברה כי עדיין יש אחריות. האבחנה לא הייתה מאוד מדויקת אבל הוא לא יכל לדעת אחרת כי לא הייתה לו לדרך לבדוק בתוך המערכת.
הוא היה מאוד אדיב והסביר שהגוף קירור לא עבד כמו שצריך והמליץ לי על מקררים אחרים כי לא שווה לתקן.
אסף היה בסדר והוגן. הוא הגיע ועדכן אותנו שכנראה הבעיה במדחס וגם שיש לנו אחריות מהחברה.
עמנואל היה בסדר גמור, מקצועי ואמין. הזמנתי אותו כי המקרר לא עבד. הוא הגיע ואיתר שהבעיה במדחס. עמנואל הציע שהוא לא ייגע במדחס בשביל שאני לא אאבד את האחריות ואמר שכדאי לי לפנות לחברה. הוא דאג גם לתת לי את כל הפרטים של החברה ואיך לפנות אליהם.
שירות מקצועי ואדיב, אהרון הגיע לבדוק מקרר שנתן עבודה יפה להוריי במשך כמעט 20 שנה ועבר אלינו לפני כחצי שנה והפסיק לקרר. לצערנו לא היה ניתן להציל את המקרר בעלות סמלית מכיוון שהמדחס הלך. אהרון עשה את המקסימום בעזרת החלפת רכיב ההנעה אך ללא הצלחה. הוא היה מאוד אדיב וענה על שאלותינו הרבות ונתן המלצות על מקררים טובים להחליף את הLG. אהרון היה מקצועי ביותר.
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.