מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 28 חוות דעת רלוונטיות
הוא ממש בדק מה הבעיה, אם היא בגז או לא ובסוף גילה שהמנוע הלך. זה לא השתלם לתקן את המקרר שהיה כבר בן 18 שנה.
שרות שהוא הרבה ומעבר למענה טכני לתיקון תקלה. נפגשנו עם בעל מקצוע מדהים - אדיב, מקצוען אמיתי המאוהב במשלח ידו, בעל ידע נרחב בתחום, תגובה מהירה לקריאתנו ל"עזרה", ותיקון א- א. בעל מקצוע שחייבים למגנט למקרר - לקריאות הבאות ( לצערנו תמיד יש כאלה).
עדי היה בסדר גמור מאה אחוז!
הכל היה טוב!
יהודה היה בסדר גמור, אמנם לא יכול היה לתקן את התקלה, אך הגיע בזמן והיה מקצועי, אני מרוצה.
הוא בן אדם מהמם, ומקסים. הוא הצליח לאתר את הבעיה אבל לא לתקן את אותה.
אליהו היה חמוד, טוב ונשמע מקצועי. הוא עבד ברצינות, היה סבלני וניקה אחריו.
היה בסדר גמור, הוא הגיע למחרת בבוקר לבדוק ועשה בדיקה מקצועית.
יואב היה מעולה ונתן שירות אדיב! הרגשתי שקצת הייתי צריכה לחלוב ממנו מידע אבל כששאלתי אותו הוא היה ממש נחמד והסביר הכל ולא לחץ עלי לעשות שום תיקון שלא רציתי.
הוא היה בסדר גמור, הוא איתר את התקלה, החלטתי לא לבצע כי זה לא השתלם, הוא ניסה למצוא לי פתרונות חלופיים והוא באמת היה 100%.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.