מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 20 חוות דעת רלוונטיות
הוא נתן יחס טוב, אבל לקח הרבה זמן עד שהצלחתי לקבוע איתו, המחיר היה סביר לגמרי, סך הכל הוא עזר לאתר את התקלה והגיע למסקנה שאי אפשר לתקן את המקרר. היה סבבה לגמרי!
הגיע זריז והיה מעולה. אחלה בחור, מקצועי, ישר ולעניין. ממליץ עליו בחום! הגיע, ראה שהכרטיס של המקרר לא עובד והמליץ לקנות מקרר חדש. גבה תשלום רק על ביקור.
עדי נתן שירות מעולה. הייתי מרוצה מהיחס ומזמן ההגעה שלו.
בדיקת מקרר של חברת שארפ ואיתור תקלה במגן ברקים.
אלרועי היה מקסים, איש כן ואמיתי. לא רמאי אלא ישר, אני מבסוטית. גם בתור בן אדם הוא מתחשב במצב, לקח מחיר הוגן והיה ממש נחמד.
רומן היה מעולה!
איתור תקלה במקרר מחברת שארפ שהקפיא.
שלום היה מקצועי. הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך. בנוסף היה הוגן באופן יוצא דופן. היה אדיב ונחמד. אני מרוצה.
עדי היה סבבה מבחינת הגעה ויחס אבל הבין שהבעיה היא לא מהמקרר.
לירון טען שמקור התקלה הוא במאוורר של המקרר, הוא החליף את המאוורר וגבה ממני כסף עבור החלק. בסופו של דבר התברר שהוא טעה והתקלה הייתה בכלל בכרטיס האלקטרוני. המקרר עדיין לא עובד טוב ולכן לא הייתי מרוצה מהשירות של לירון.
הוא היה מצויין, בא מהר ובזמן,ממש דייקן. עשה את העבודה, זיהה את התקלה, באותו יום הוא כבר הביא כרטיס וסיים את העבודה. החוויה הייתה טובה, המחיר היה נראה לי יקר טיפה. אך אודה ואומר שאין לי מושג במחירים של תיקון כרטיסים.
שירות מצוין. מקצועי, אדיב ואמין מאוד. אני מרוצה מההתנהלות שלו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.