מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר, הוא איתר את התקלה אבל לא תיקן אותה כי יש אחריות יצרן.
הוא היה ממש מצוין! נתן שירות טוב ואדיב.
הוא היה 10 פלוס! בן אדם מיוחד. הוא הגיע מהר מאוד, עשה תוך דקות את מה שצריך, בדק מליון דברים ועזר לי. הוא ממש הרים לי את המצב רוח, עשה את העבודה ונתן לי עצה טובה.
הוא היה בסדר והגיע בזמן.
היה אחלה, הוא היה נעים. הוא בדק את המקרר ואמר שהמנוע הלך.
הוא היה אחלה, ממש בסדר גמור. לצערי המקרר בן 20 שנה ואי אפשר היה לתקן אותו אבל הוא הגיע תוך חצי שעה ונתן אבחנה מדוייקת. הוא היה הגון, הראה שאכפת לו והתקשר בבוקר שאחרי כדי לשאול אם יש שיפור.
עדי לא עשה עבודה אלא בדק את המקרר וראה שהמנוע הלך, הוא לקח עלות עבור הביקור וקישר אותנו לספק מקררים, הוא הגיע בזמן ואין לי שום טענות.
שי בחור זהב! הוא הגיע ובדק את הדברים, היה מקצועי מאוד ולקח מחיר אמין, גם אחרי זה הוא אמר לי שאם אצטרך עזרה שאדבר איתו, עשר מעשר.
היה מאוד נחמד ושירותי. התקלה במקרר היתה סופית אז הוא לא הצליח לתקן.
הוא אמר שלא שווה לתקן את המקרר כי העלות גבוהה מידי. הוא היה מאד אמין ונתן יחס מאד טוב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.