מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 24 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין, קיבלתי רושם טוב מאוד!
אחלה שוקי!
השירות היה ממש טוב. הוא לא פתר את התקלה כי הוא אמר שיהיה יותר זול לקנות מקרר חדש או להזמין שירות דרך החברה. אהבנו את זה שהוא היה מאוד הגון!
השירות היה מעולה. אלעד היה אמין מאוד, אבחן את התקלה והמליץ להחליף את המוצר.
זאב אמר לי מראש שיש מצב שזה המדחס ואז לא שווה לתקן, הוא הגיע בדק וזה היה המדחס באמת. הוא איחר טיפה לא משהו רציני.
עבודה קצרה ומדויקת, הגיע בזמן שקבענו.
בסדר גמור.
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, נתן חוות דעת מקצועית והיה ממש נחמד.
אחלה בן אדם. זיהה שיש תקלה במדחס אבל לא הצליח לתקן ולכן לקח רק דמי ביקור.
התקשרתי לצורי אחרי שניסיתי ליצור קשר עם החברה עצמה והם לא נתנו לי מענה מספיק מהיר, ותיארתי לו במפורש את סוג התקלה. הוא אמר שיגיע ויבדוק את הבעיה ואמר לי את מחיר הבדיקה מראש. הוא הגיע, עבד חצי שעה ונתן רושם לא כל כך מקצועי כי במשך כל הזמן דיבר בטלפון עם טכנאים אחרים לעזרה. ציפיתי שברגע שניסה לקחת על עצמו את העבודה תהיה לו היושרה המקצועית לדעת לטפל בכל התקלות. בסוף אמר שזו כנראה בעיה במדחף ושאדבר עם החברה כי יש לי עליו אחריות, ועכשיו אנחנו ממתינים לטכנאי החברה. התקלה לא טופלה ואני קצת מאוכזב, והמחיר שלו היה גבוה בעיני לעומת העבודה שעשה, אבל הוא כן היה מאוד שירותי, הגיע בזמן ונידב הרבה אינפורמציה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.