מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
השירות שלו היה מצוין, הוא היה אדיב ונחמד והסביר את הכל. מחיר הגון לחלוטין. הגיע והיה סבלני מאוד. רוב הטכנאים לא עבדים בחול המועד והוא בכל זאת הגיע.
הוא היה בסדר גמור ומגיע לו עשר בהכל!
המליץ שלא שווה לתקן. הוא היה בסדר גמור, מקצועי ובא אליי בשעה מאוחרת בערב.
היה מדהים, אחלה בחור. הוא הגיע בזמן, אמר מראש את מחיר הביקור ואבחן את הבעיה תוך חמש דקות. הוא ייעץ לקנות מקרר חדש ועזר לי לי לקנות אותו. אני אשמח לעבוד איתו עוד פעם.
השירות היה מצוין! חוות הדעת שלו הייתה שלא משתלם לתקן את המקרר. אמר שיהיה יותר יקר לתקן מאשר לקנות חדש, אמר שזה לא יהיה כדאי. התרשמתי שהוא מאוד מקצועי ואמין.
הוא בחור מאוד אדיב ונעים. קודם כל התקשרתי אליו בשעה מוקדמת, בשבע בבוקר והוא ענה, אבחן את התקלה דרך הטלפון ונתן הצעת מחיר. קבעתי איתו באותו היום והוא הגיע בזריזות, הסביר לי על הנושא ובעיני לקח מחיר הוגן על החלפת הכרטיס, על השירות ובנוסף הוא נתן אחריות.
התקשרתי לאריה בערב בשעה 20:0 לערך והסברתי לו בטלפון שהמקרר הפסיק לפעול. ביררתי אם יש אפשרות שיגיע ובמקביל אמרתי לו שהמקרר חדש ועדיין באחריות. אריה אמר לי שחבל שהוא יגיע, כי כדאי להזמין שרות וכך לא לבזבז כסף אבל ביקש ממני להסביר לו מה הבעיה. צילמתי לו את הצג של המקרר, הוא אמר שהוא ינסה לראות מה הוא יכול לעשות . בינתיים בעודי מפנה את תכולת המקרר לשכנים הוא מצלצל אליי ב21:30 בערב ואומר לי שהוא חושב שמצא פתרון! ביקש ממני להתקשר אליו כשאהיה מול המקרר, חזרתי אליו ב 22:00 בלילה והוא הנחה אותי על מה בדיוק ללחוץ על צג הבקרה, באורח פלא חזר המקרר לפעול. אחרי עשר דקות הוא גם שלח לי צילום מסך שמסביר איך לצאת מזה בפעם הבאה. לומר את האמת הייתי די המום מהאיש, זה פשוט היה מטורף, הוא לא היה חייב לי כלום! הוא התעסק עם זה כל הערב. רציתי לשלם לו על זה והוא סירב . אני נעזר מזה שנים בטכנאים של מידרג אבל זה היה בהחלט חריג, אם זה השרות שלו מרחוק, אז אין ספק שבכל עת אעזר באריה בעתיד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.