מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 30 חוות דעת רלוונטיות
עדי בא לתקן לי את דלת המקפיא שלא נסגרה עד הסוף ונוצר קרח בתוך המקפיא. הבעיה חזרה אחרי כ4 חודשים. עדי אמר לי לשפוך מים רותחים על הגומי. עזר לשבוע. לאחר מכן, כשפניתי שוב הוא כבר לא ענה לי יותר.
שירות אדיב, הוא בן אדם טוב, מקצועי ולקח עלות נכונה לדעתי.
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
תיקון מקפיא 7 מגירות של אמקור שהתאים העליונים הופשרו.
אלברט היה זריז, מקצועי ושירותי.
היה מצוין! תיקן מקפיא שהיה קפוא מבפנים באופן קיצוני, פתיחת סתימה בתוך המקרר, הוא גם ניקה את המקרר מבפנים איפה שפתח אותו, וגם הראה לנו שיש בקטריה והזהיר אותנו מפני זה המליץ לאחסן הכל בקופסאות שלא יחדור הבקטריה לאוכל. נתן שירות ממש טוב באמת מצוין, נראה לי מחיר הגון, הוא היה אצלנו לפחות שעה אבל כל הזמן הזה הוא עבד. ממליצה בחום!
דן נתן לי שירות יום אחרי שדיברנו, פתר את הבעיה ובסך הכל אני מרוצה ממנו.
היה מעולה! כל הכבוד על השירות! אברהם היקר הסביר בסבלנות את מהות התקלה ונתן מספר המלצות לתיקון שלהערכתו יהיה מאוד יקר ביחס למקרר (המקרר שלנו מאוד זול ויחסית ישן). הוא המליץ לבצע תיקון זול שיעכב את הבעיה אך לא יפתור אותה ובהמשך להחליף את המקרר. אברהם מקצועי מאוד ובעל וותק וניסיון רב, מעבר לכך הוא אדם מאוד נחמד :)
היה מדהים! עלה על התקלה וטיפל בה מהר. המחיר הכי הוגן שיש, אפילו בדק עוד שני מכשירים שביקשתי שיבדוק ועזר לנו מאד. בהחלט יקרא לו שוב אם אצטרך.
היה מעולה! החליף את המאוורר התקול של המקרר וסוף סוף יש שקט בבית.
היה סבבה. ענה מהר, הגיע באותו היום. אמר שהבעיה במגעים, תיקן מהר יחסית. המקרר עובד מעולה עכשיו. המחיר הרגיש לי קצת גבוה. הערה קטנה, הוא הניח חלק מהדברים הקפואים בכיור בלי להגיד ואז נשכחו שם (אז כדאי לשים לב), אבל זה בקטנה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.