מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 33 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מקסים, אדיב, נחמד, הציע כמה פתרונות לשיקולי ופתר את זה. הוא הגיע באותו יום ועשה את הכל תוך שעתיים.
שי היה ממש אחלה! הוא פתר לנו את התקלה.
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה אדיב ושירותי. אני ממליץ עליו בחום!
יניב היה בסדר, המחיר הוגן לדעתי. היינו מרוצים בסך הכול.
התרשמתי ממנו לטובה היה מהיר, הגיע אחרי 5 דקות ולגבי המחיר אין לי תלונות.
הוא היה מצוין, נתן שירות אדיב ומקצועי. הייתי מרוצה מאוד.
הוא היה בסדר גמור. הגיע בפעם הראשונה ולא הצליח לתקן את הבעיה, אבל חזר פעם שניה ללא תשלום והבעיה נפתרה. הוא ממש מעולה ומקצועי.
תיקון מקרר של חברת LG שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני והחלפת פיוז.
הוא היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והיה מאוד שירותי.
השירות שלו היה בסדר גמור. הוא איתר את הבעיה, חזר מהר מאוד לאחר שבדק את התקלה וגם פתר אותה בסוף. בחור מקצועי מאוד ונחמד מאוד. ממליץ!
הוא היה מעולה! קודם כל, אחרי שהיינו תקעים סוף שבוע שלם בלי מקרר, שאלנו אם אפשר שיגיע כמה שיותר מהר. הוא הגיע ב-23:00 במוצאי שבת, בדק ואמר שהלך הכרטיס ושאין לו כרגע. הגיע למחרת ב-9:00 וחצי בבוקר, החליף ופתר את הבעיה. נוסף על כך, אחרי הצהרים יצר קשר ושאל אם הכל בסדר. הוא היה גם נחמד והכל היה בסדר, התרשמנו שהוא מקצועי!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.