מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 33 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין, אני מאוד מרוצה! היה מאד מקצועי ונעים.
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך! בבירור בטלפון צילמתי לו את הבעיה והוא מצא שיש לו חלק חילוף מתאים (כשטכנאים קודמים אמרו שאפשר להשיג חלק כזה רק מהיבואן, ביוקר רב). אליאס הגיע והחליף את החלק. התברר שהחלק חילוף שהוא הביא גם לא היה 100%, אבל מספיק טוב כדי לפתור את הבעיה, לכן הוא לקח מחיר מופחת על החלק. אליאס היה נחמד מאד, אמין ושירותי. ממליץ!
היה ממש מעולה!
היה מצוין! הגיע ממש מהר מאוד. ממליצה.
שירות מעולה! הגיע בזמן כמו שעון, תיקן ולקח מחיר הוגן.
הוא מצוין, מקצועי מאוד!
אני מאוד מאוד מרוצה! התקלה הייתה בערב חג ואלעד הגיע ובדק מאחר והתיקון דרש זמן. הוא סידר שבשלב הראשון נוכל להשתמש במקרר בחג וקבענו להמשך תיקון לאחר החג. הגיע להמשך תיקון וביצע את העבודה בצורה מושלמת. אלעד מאוד אדיב ועשה הכל מעל ומעבר במחיר סביר ביותר בעיניי.
יעוץ טלפוני עבור תיקון תקלה בצג דיגיטלי במקרר.
הצג היה קפוא, הוא הסביר לי בטלפון איך לתפעל אותו ופתר לי את הבעיה. היה מקצועי והוגן.
פתיחת סתימה במכונת כביסה דיגיטלית של חברת בוש וייעוץ בנוגע לתיקון מקרר.
הוא ממש חמוד, אחלה של בן אדם! הוא עמד בזמנים, היה נחמד ונתן וייעץ לי מה אני יכולה לעשות כדי לטפל במקרר. הוא אמר שאם זה לא יעבוד שאתקשר אליו אבל זה עזר.
ביקור, בדיקה וייעוץ לגבי תיקון כרטיס פיקוד דיגיטלי במקרר.
ולדיסלב היה נחמד מאוד! הוא סבלני והיה עשר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.