מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 35 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין! איציק היה זריז וישר הגיע לתקלה, פתר אותה ללא החלפת רכיבים, הציע לא להחליף את החלק המכאני ולעקוב האם התקלה ממשיכה יחזור שוב לטפל ולהחליף את החלק הבעייתי.
השירות היה בסדר גמור ומעולה. מהרגע שיצרתי אתו קשר ועד הגיע וטיפל בתקלה הכול היה בסדר. הגיע מתי שאמר וגם אח"כ התקשרתי אליו בשביל לשאול שאלה הוא חזר ונתן מענה. נתן שירות שאין לי מילים.
קשה למצוא אנשים כאלה! הוא מקצוען ברמות מטורפות, נעים, כיפי, מקסים ומאוד יסודי. אשתי אומרת "אין דברים כאלה" הוא הגיע לפני הזמן וישב בבית עד שאיתר את התקלה. קשה למצוא אנשים אמינים והוא בן אדם אמין, חמוד ונחמד. אני ממליץ עליו בחום!
היה בסדר גמור. בחור מאוד אדיב וניראה מקצוען.
היה על הכיפאק! ספי היה מקצוען, מצא את התקלה מהר בכרטיס של המקפיא, נסע לירושלים מכפר אדומים כדי להגיע למעבדה שייתקן את הכרטיס, חסר אחרי שעה בחצי/שעתיים לביתי עם הכרטיס מתוקן. נתן הנחיות לתת למקפיא להוציא את כל הקרח באופן טבעי עד מחר בבוקר. קודם ניסה לעצב. את הקרח עם מילים רותחים ללא הצלחה רבה!. היה אדיב, מחיר הוגן, אני ממליץ עליו בחום. כבר הזמנתי אותו בשבוע הבא לבוא לתקן מזגן שלא מקרר! אדיב, מקצועי.
הכל היה מאה אחוז!
השירות היה מקצועי מאוד, סך הכל בסדר גמור! העלות הייתה גבוהה ביחס למכשירים אחרים.
הוא היה מצויין, מקצועי, שירותי, עמד בזמנים ומכל הבחינות הוא ברמה הכי גבוהה.
תיקון של מקפיא 6 מגירות מחברת וירפול כולל החלפה של טיימר הפשרה.
יניב מקצוען אמרתי. המקפיא כשל בהפשרה וכתוצאה מכך המקפיא ייצר קרח עד שהפסיק לקרר. בעוד שקודמים ישר דיברו איתי על כ. אלקטרוני יניב ישר אמר שהתקלה היא ביחידת ההפשרה. הוא פירק את הלוח קידם את הטיימר ושמענו את גוף החימום עובד ומפשיר. בזכות המקצועיות שלו התיקון היה מהיר והוגן, וחסך לי קנייה של מקפיא חדש.
הוא הגיע בהתראה קצרה ב11 בלילה, היה מקצועי ואמר שיוודא איתנו אחרי שהכל עובד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.