מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
תיקון תקלת מים במקרר הכולל ניקוי הניקוז וסידור חלקים בתוך המכשיר.
אחלה, אבי היה בסדר גמור. הוא אמר שלא בטוח שהתיקון יעבוד מכיוון שאין פתרון אמיתי גם ברמת אחריות היצרן, אבל זה מה שאמור לעזור ובינתיים זה מרגיש בסדר. את האמת אני מאמין שזה גם בסופו של דבר יישמר. בסך הכל הוא עשה את העבודה אחלה, נתן מחיר שהוא לטעמי אחלה, היה מהיר, אדיב, התקשורת הייתה טובה לאורך כל הדרך והכל היה בסדר.
היה מצוין!
מאור היה בסדר גמור ואני מרוצה. הוא תיקן את התקלה ולקח מחיר סביר לדעתי.
מקצועי, חברותי, הוגן מאוד. עשה אחלה עבודה וגם במקום ביקור שני ייעץ וליווה בטלפון מה לקנות, איך לתקן תקלה נוספת. ממליץ בטירוף
היה נהדר! מחיר הוגן ושירות מעולה. בבוקר יצרתי קשר עם יניב והוא הגיע אחר הצהריים בזמן שנקבע. התקלה שהייתה, צינור ניזוק סתום. יניב פתר את התקלה ביעילות, גבה עלות ביקור כמו שסוכם בטלפון. השאיר רושם חיובי והמקרר עובד! מומלץ בחום.
מהמהמם הגיע בזמן, שעה זה שעה. אדם ישר והגון. מקצועי מאוד!! ממש ממליצה עליו בחום רב. רציתי פשוט לחבק אותו מרוב שהוא היה כ"כ מדהים.
עבדה מעולה ומקצועית. הוא היה ממקסים, הגיע בזמן והסביר את הבעיה.
תיקון תקלה במקרר שהקפיא וטיפטף מים, כולל פתיחת סתימה והברגת נורה.
הוא היה באמת אחלה מכל הבחינות, ממש התרשמתי ממנו.
היה ממש אחלה! קובי הגיע מהר, היה נעים וחביב מאד. תיקן והסביר לי את מהות התקלה ואף נקט באמצעים כדי למנוע את חזרתה. בסוף הוא אפילו לקח פחות כסף ממה שסיכמנו בטלפון, פשוט מעולה.
תיקון תקלה במקרר של סמסונג בעקבות הצטברות מים בתחתית המקרר.
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין! הוא ענה במהירות והגיע מהר, אפשר לראות מייד שהוא מבין מה הוא עושה. היה אדיב ועינייני ,טיפל בתקלה בלי קישקושים מיותרים ולקח מחיר סביר. אחרי חודש הכל עדיין נכון, אבל הבעייה לא נפתרה..צחי הגיע פעם שניה ניסה לפתור ולא ביקש כסף, אני צריך לפנות לשירות סמסונג כדי לנסות ולפתור את העיה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.