מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 325 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה 10 בכל הפרמטרים! הוא הגיע בזמן, היה מסור והלך להביא חלקים שהיו חסרים, הייתי מאוד מרוצה.
בעל מקצוע מעולה בעל ידע וניסיון רב. התקלה במקרר הייתה הצטברות קרח במגירת מקפיא תחתונה ובמגירת מעדנים, ומגירת המקפיא לא נסגרה הרמטית. הסביר באופן מפורט ושקוף את הסיבה לתקלה.
אבי היה עשר.
אלרועי היה מאוד מנומס, הגיע בזמן ועשה בדיקה במקרר. לצערנו הוא לא הצליח לתקן כי אמר שזה משהו שלא תלוי בו. הוא הביא כל מיני מכשירים אבל לא את המכשיר המתאים לדגם של המקרר שלנו. אלרועי אמר שעל סמך הניסיון שלו הוא יודע מה הבעיה. הוא לקח תשלום אבל בסופו של דבר הוא לא תיקן משהו.
היה טוב מאד! התקלה הייתה שדלת המקפיא ניפתחה קשה וטמפרטורת המקפיא הייתה גבוהה. קובי זיהה שנוצר הרבה קרח בתוך המקפיא .החליף את החיישן שתפקידו לימנוע את התקלה. הענות לקריאה שלי הייתה מהירה מאוד (תוך שעתיים) ומקצועית.
היה ממש מצוין.
הייתי מאוד מרוצה! הייתה נזילה בתוך המקרר ככל הנראה כתוצאה מסתימה. נתן אחלה שרות במחיר סביר בהחלט. לצערי אחרי מספר ימים תקלה חזרה וכפיר חזר לטפל ללא תשלום כמובן אך לצערי דיאגנוזה היתה שתקלה לא ניתנת לתיקון.
היה יוצא מן הכלל!
היה מצוין! מתברר שהיה צריך רק ללחוץ על כפתור; יוסי עלה על זה, היה הגון ולקח רק את עלות הביקור.
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מקרר מחברת Samsung.
ולדיסלב היה אחלה, הוא בחור מאוד לבבי, הסביר לי בדיוק מה לעשות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.