מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 29 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה! דיברנו בבוקר, הגיע בצהריים והחליף חיישן הפשרה. גם הסביר, גם נתן טיפים וגם סידר עוד משהו על הדרך כדי שיהיה בטוח יותר.
הוא היה מאוד נחמד, הגיע מהיום להיום והיה מאוד מקצועי.
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה! יניב הגיע בזמן ואיתר את התקלה, הכרטיס של המקרר היה תקול. יניב נסע להביא כרטיס אחר במקומו אך הכרטיס לא התאים. יניב חזר ביום אחר והביא כרטיס נוסף שלא התאים גם כן. יש לציין שהוא עשה הכל כדי לפתור את התקלה, ולבסוף איכשהו הכרטיס המקורי עבד ואיתו גם המקפיא. יניב הפגין שרותיות ברמה גבוהה מאוד, סבלנות ונכונות גבוהה לפתור את התקלה. אנו ממליצים על יניב בחום.
הוא היה נפלא ומקצועי, ממש אחלה. הוא התעכב קצת.
הוא היה מאוד אמין, ישר ומקצועי. הוא הקדים, פתר את הבעיה מאוד מהר ולקח כסף רק על הביקור.
חבל על הזמן! אחלה גבר, בא מהר, נתן פתרון, חביב, מקסים, מקצועי וגם זול לדעתי, על הכיפאק לגמרי!
איציק היה מצוין, מקצועי, אדיב, הגון והגיע בזמן. התקשרתי אליו בשישי ונתן לי פתרון דרך הטלפון, ביום ראשון הוא הגיע ופתר את הבעיה.
קובי היה ממש עשר! מצא את התקלה, תיקן אותה ולקח מחיר נמוך בעיניי.
אני מבחינתי הייתי סופר מרוצה ממנו. הייתה לנו תקלה במקפיא, המאוורר לא הסתובב וחשבתי שזה הכרטיס אבל הוא בדק ואמר שסך הכל מדובר בחוטים של המאוורר. הוא סידר הכל, התקשר לעדכן וממש פתר את זה בכלום זמן. גם מבחינת המחיר שלקח הייתי ממש מופתע ושמרתי את הפרטים שלו לפעם הבאה. הייתי מאוד מאוד מרוצה.
היה נהדר! הגיע מהר, היה אדיב ועזר במחיר סבבה לגמרי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.