מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 27 חוות דעת רלוונטיות
הייתי מרוצה מהכל! מקרר סמסונג שהתחיל להקפיא את עצמו, גושי קרח ורטיבות. ניסים התותח צ'יק צ'אק פירק את החלקים שצריך והפשיר אותם. מראש הוא אמר לי שזו תקלה שקיימת במקררי סמסונג והפתרון זה או להחליף חלק (דבר שעולה הרבה כסף) או מקרר חדש. אמרתי לו שאני מעדיפה כבר לשלם על תיקון על אף שהוא הסביר לי שזו תקלה שתחזור על עצמה. הוא היה מאוד אמין וכנה איתי.
אמא שלי הייתה ממש מבסוטה ממנו!
הוא היה מצוין, עבד לפני שהחליף את החלק במשך שעה וחצי, הוא הוציא את כל הקרח ועבד יפה.
תיקון מקרר תוצרת אמקור כולל פינוי קרח במנוע ושימון גומיות.
יוסי בן אדם מקסים! הוא איש מקצוע משכמו ומעלה, היה פשוט תענוג, והוא אפילו נתן לנו אחריות לשלושה חודשים. הלוואי וכולם היו כאלה, אז המדינה שלנו היתה נראית אחרת. הכל 10!
הוא היה מעולה. הוא ניסה לעזור לי טלפונית על מנת לחסוך לי תשלום על ביקור וכשזה לא הצליח הוא הגיע במיידי, פתר את הבעיה ונתן אחריות ל-3 חודשים.
היה מצוין.
תיקון מקרר חברת סמסונג כולל הפשרה ופינוי קרח, פתיחת ניקוז בתא המקפיא, בידוד בסוללה וכיסוי תעלת אוויר בתא מזון.
הכל היה טוב מאד, עבד שלוש שעות ומכל הלב, מאוד לבבי ואנרגיה חיובית, אמין הוא עשה הכל כדי שלא נצטרך להזמין חלקים יקרים, עמד בזמנים.
היה בסדר גמור. תוך עשרים דקות מרגע הקריאה הוא היה אצלי בבית ותוך חצי שעה התקלה תוקנה, הוא מעולה ממש!
פינוי קרח והחלפת מאוורר למקפיא תחתון במקרר של חברת הייסנס.
אבי היה מצוין! המקפיא התחתון לא עבד כי הצטבר בו הרבה קרח והמאוורר התקלקל. הוא הגיע תוך שעה ביום שישי, בדק את המקפיא ובגלל שלא היה לו חלק חלופי זמין הוא אמר שיגיע ביום ראשון. הוא עשה עבודה טובה ובזריזות.
תיקון מקרר סמסונג 3 דלתות כולל הפשרה ופינוי קרח, החלפת חיישן הפשרה, החלפת כיסוי תעלת אוויר חדש מקורי וניקוי רדיאטור ליד מדחס.
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה! זאב איתר את התקלה עוד בשיחת טלפון, בא מוכן עם חלק מקורי שהיה צריך להחליף, עשה טיפולים נוספים למערכת קירור למניע תקלות בעתיד ונתן הסבר איך נכון להשתמש במקרר ובמוצרי חשמל אחרים. קיבלנו טיפול מקצועי ברמה גבוהה ומחיר סביר מאוד. ממליצה מאוד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.