מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 28 חוות דעת רלוונטיות
הוא פתר את הבעיה, אבל הרגשתי מרומה. לדעתי, כל מה שהיה צריך כדי לפתור את הבעיה זה לנתק מהחשמל ולחכות מספר דקות, אבל הוא הוא אמר שצריך לעשות דברים נוספים בלוח הבקרה והרגשתי שהוא לא אומר אמת. אז הוא פתר את הבעיה, אבל לא הייתי מרוצה מהדרך שבה הוא התנהל.
תיקון לוח בקרה במקרר מחברת סמסונג.
הוא היה טוב מאוד ועשה את העבודה כמו שצריך.
סה״כ היה בסדר, הטיפול הראשון לא הצליח לטפל בבעיה , לקח אחריות וחזר עוד פעמיים אחר כך, ואז הבעיה הסתדרה. לגבי המחיר אין לי מקור להשוואה ולכן לא דירגתי.
אני מאוד מרוצה ממנו, הוא אדיב, מקצועי ופתר עבורנו את הבעיה!
יהודה עבד כמו שצריך, הוא היה יעיל והסביר הכל. אך המחיר שהוא גבה היה טיפה יקר בעייני.
הוא היה סבלני ואמין.
זאב הגיע בהתראה קצרה, היה חמוד וממש ומצוין!
עשר זה מעט בשביל לתת לו! הוא נתן לי שירות בטלפון והוא היה מעולה, אין מילים! אני מאוד ממליצה על היושרה שלו! הוא מבטיח שיחזור וחוזר תוך דקות. היה יוצא מן הכלל! הלוואי כולם יהיו כמוהו! חלק מהמקרר הפסיק להקפיא, בהתחלה הוא לא ידע במה מדובר, אמר שיתייעץ ויברר לי והוא לא התעצל, לא עברו 5 דקות והוא חזר אליי והסביר לי איפה ואיך ללחוץ והבעיה נפתרה. כל כך הגון!
יניב היה בסדר גמור, עלה על הבעיה וטיפל בה.
היה שירות מצוין, הוא היה מקסים, הוא הגיב לי מהר מאוד והגיע מהר מאוד, פתר את הבעיה כמו שצריך, לא ביצעתי השוואת מחירים ביחס לאחרים אבל אני מרוצה ויש לי מקרר עובד עכשיו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.