מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
סך הכל היה שירות טוב מאוד. הגיע בזמן כמו שקבע, היה מאוד אדיב, הסביר את מה שקורה ומה אני אמורה לעשות. אחרי שהוא בדק את המקרר, הוא לקח את מחיר סביר לצורך ביצוע בדיקה.
היה מאוד טוב! הגיע בזמן שנקבע. הסביר לאורך הטיפול את הבעיה ונתן הצעת מחיר. מחיר מצוין לטיפול ולשירות! מאוד אדיב ונעים, מומלץ מאוד.
תיקון תקלה במקרר של חברת אמנה בן 15 שנה שהפסיק לקרר.
היה באמת שירות מצוין! התקשרתי מוקדם בבוקר אמר שיגיע תוך שעתיים ואכן הגיע בזמן. בדק ומצא תוך כמה דקות ש"נשרף כרטיס". בגלל שלא היה עליו את הכרטיס הספציפי נסע אל הספק וחזר תוך שעתיים עם כרטיס חדש, ו"על הדרך" החליף גם כבל (KABAL) שורה תחתונה, אחלה בחור, אדיב, מקצועי, מנומס וגם הקפיד לנקות אחריו. באמת אחלה שירות – מומלץ מאד!
היה מעולה! בעל מקצוע אדיב, מקצועי והכי חשוב הוגן וזמין. עמיד הגיע יום למחרת על הבוקר (דיברתי איתו ערב לפני). איתר שיש דליפת גז ומילא גז במקרר. יום למחרת הבעיה עדיין לא נפתרה ועמיד חזר על הבוקר לבצע ריקון של הגז הקיים, וואקום ומילוי גז מחדש. היה בקשר טלפוני וזמין כל הזמן לבדוק שאכן הבעיה נפתרה. לקח סכום סביר לחלוטין, במיוחד בהתחשב בכך שחזר שוב לבצע תיקון שוב. נותן אחריות לעבודה!
תיקון מקרר סמסונג 3 דלתות בן 15 שנה בעקבות מקפיא מייצר קרח בצד אחד.
היה מצוין! אבי עבד ביעילות, בזריזות, נקי, מקצועי, הוגן. אין מילים!! אבי הפשיר את כל המקפיא, פתח ניקוז, ניקה תעלות, איזן את המגירה של המקפיא ופתר את הבעיה.
תיקון של מקרר בן 15 שנה.
מומלץ בחום! יהודה התקשר במהירות והגיע תוך זמן קצר. אדם אדיב ונעים הליכות, עובד בחריצות ובענייניות. לאחר שמצא את התקלה, נקב במחיר התיקון והשאיר לשיקול דעתי את הבחירה האם לתקן או לא. המחיר היה מעט גבוה ממה שחשבתי, אך לדבריו כיוון שמדובר בדגם ישן, וקשה להשיג את החלק הזה, מחירו יקר. בחרתי לתקן ואני שבע רצון. יהודה התקשר למחרת לוודא שהמקרר ממשיך לעבוד בצורה תקינה.
אמליץ עם יד על הלב! אלעזר הגיע בדיוק בזמן שקבענו, איבחן את הבעיה מיד. השרות שנתן היה מעולה ומקצועי, והמחיר היה הכי טוב. הייתי נותנת לו ציון 10.
תיקון מקרר בן 15 שנה של אפולו תדיראן כולל החלפת תרמוסטט + טיימר הפשרה.
המקפיא הפסיק לעבוד וגם המקרר עבד 'חצי כוח'. קבע איתי 'מהיום למחר' והודיע שיאחר קצת והסביר גם למה, כל הכבוד על השירותיות, והלואי וכל הטכנאים ינהגו ככה. ודווקא בקטעים האלה שיש עיכוב או בלתמ נמדדים נותני שירות. איתר את הבעיה מהר, הסביר גם למה הוא מחליף את החלקים שהחליף. נראה מאוד מקצועי, לפני שהרכיב חזרה את תחתית המקפיא שפירק, קיצר את התרמוסטט כדי לוודא שהמאוורר של המקרר נכנס לפעולה ופועל כמו שצריך. הקפיד על בטיחות כשניתק וחיבר רק לצורך בדיקת תקינות. בנוסף, נשאר לבדוק שהמאוורר נכנס לפעולה ושהמקפיא עובד. הסביר גם על כיוון טמפרטורה ועל שני הכפתורים המכניים ובכלל נראה איש טוב, אבל מקצועי באותה מידה. לא פחות חשוב - נתן שנה! אחריות על החלקים וכתב את זה גם על גבי הקבלה . לקח סכום בהחלט סביר לעבודה. שורה תחתונה - הלואי שכל הטכנאים יהיו כמו אלעזר.
ממש אחלה. אלעזר הגיע מהר, זיהה מייד שהתקלה היא במנגנון המאוורר והחליף אותו. אירעה תקלה והמנגנון החדש לא היה תקין, דבר שגיליתי רק לאחר מספר שעות. אלעזר חזר אליי עוד באותו ערב והחליף אותו שוב והפעם זה עבד היטב. אין לי תלונות על התקלה - דברים כאלה יכולים לקרות. לעומת זאת הוא הגיב בצורה הכי אחראית ואדיבה שאפשר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.