מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
זאב הדריך אותי כיצד לפתור את הבעיה בטלפון. היה יעיל מאוד! בהחלט אמליץ בהמשך!
דיברתי עם יהודה בטלפון והוא אמר לי מה לעשות כדי לסדר את הבעיה, הבעיה נפתרה והוא לא היה צריך להגיע לתיקון.
הוא מהמם, נפלא, הכל עשר! חבל על הזמן. הוא נתן לי עצה בטלפון, לא גבה ממני כסף אפילו שהתעקשתי, ממש הדריך אותי ואמר לי מה לעשות ובאמת היה חביב.
הוא ביקש שאצלם סרטון שיוכל לראות את המקרר ולשמוע את הרעש, לאחר מכן הסביר ממה הרעש ומה לעשות כדי שייפסק. ביצעתי את ההוראות רק חלקית ואחרי מספר ימים הרעש חזר. שוב שוחחנו טלפונית והוא הסביר מה לעשות. כל זאת ללא תשלום. בינתיים המקרר שקט, נשמע מקצועי מאוד ואדיב.
הוא נתן לי ייעוץ טלפוני ופעלתי לפיו , מה שאמר הוכיח את עצמו ושיפר את הרעש אז לא הייתי צריכה לקרוא לבעל מקצוע. אמר לי במשך שלושה ימים לנתק כל לילה את המקרר ולחבר בבוקר את המקרר. אמר שכנראה זה הצטברות של קרח ליד המאוורר.
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מקרר מרעיש.
היה מעולה! היה רעש מהמקרר אברהם ראה את הבעיה בשיחת ווידאו והסביר בדיוק מה לעשות עד שנפתרה הבעיה וסירב לקחת תשלום על הזמן הארוך שנתן מעצמו עד שנפתרה הבעיה.
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר מרעיש עם נורה מהבהבת.
הייתה לנו בעיה של כבר בטלפון קובי המליץ שננסה לבדוק את אספקת החשמל למקרר. הוא אמר שננסה להחליף שקע ואם הבעיה לא נפתרת אז שנזמין אותו. אכן פעלנו לפי עצתו והבעיה נפתרה - מגן ברקים תקול. התרשמנו מאוד מכך שקובי המליץ לנו לבדוק את הבעיה בטרם נזמין אותו או נשלם על ביקור. כל אחד אחר יכול היה להגיע ולגבות על כך תשלום. כל הכבוד! בוודאי נזמין את קובי פעם הבאה אם יהיה צורך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.