מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
הפשרת קרח, החלפת צינור וניקוי מקרר של חברת סמסונג עקב תקלה חוזרת.
יניב היה אחלה. הוא הגיע פעמיים, כעיקרון מדובר בבעיה נפוצה בחברה של המקרר, תקלת מים שמטפטפים. בפעם הראשונה הוא הסביר שזאת בעיה שכעיקרון אין מה לעשות איתה, אבל הוא פירק, סידר והיה ממש בסדר גמור. הבעיה חזרה שוב, הוא אמר לתת יומיים שלושה ואז למרות שאין על זה אחריות הוא הגיע שוב בלי בעיה. בשורה התחתונה הבעיה לא נפתרה.
אנחנו מאוד מרוצים, הוא עשה עבודה טובה, יפה וסיים ציק צק.
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
החלפת מנוע, ניקוי מעבה וצינורות, פתיחת סתימת קרח במקרר של חברת סמסונג.
היה בסדר, אבל אני לא בטוח שהמחיר הוגן כל כך.
הכל היה מצוין, עשה עבודה בסדר גמור. הכל עשר.
קובי איתר את התקלה, טיפל בה במקצועיות, מצא עוד תקלה וטיפל גם בה. היה אדיב ועבד בזריזות.
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! עשה סדר בצינורות וגם דאג לציין שיש כמה מקומות מדאיגים מבחינת אבנית ואם הם ימשכו אז לקרוא לו והוא יחליף גם אותם.
איתור בעיית נזילה מהברז המספק מים לייצור קוביות קרח במקרר. החלפת ברז וחיבור הצינור מהמקרר לברז.
היה מ-ע-ו-ל-ה! ישי הקפיד על בדיקת התיקון ועד שלא היה בטוח שמסילת המים פסקה, לא הרפה.
תיקון מאוורר, פתיחת סתימה בגלל קרח שקפא, פתיחת סתימה בצינור פליטה אחורי והחלפת חיישן טמפרטורה במקרר של חברת אמקור.
מעולה!!! הגיע מהר והיה מאוד נחמד. הסביר מה הוא עושה, נתן מחיר יפה ותקתק את העבודה :)
תיקון של מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק, כלל החלפה של טרמוסטט, צינור ומאוורר ותיקון של מכשיר לקרח.
היה שירות מצויין, הייתי מרוצה מאוד, הם היו מקצוענים , הגיעו בזמן שקבענו, עבדו בצורה טובה. מאוד נהניתי מהשירות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.