מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 329 חוות דעת רלוונטיות
הגיע מיד. אבחן את התקלה באי פעילות מתקן הקרח, החליף צינור. המתין לפחות שעה כדי לוודא שהנזילה לא מתחדשת. ניכר שיש לו יידע פנומנלי במקררי אמנה. אינטליגנטי ואחראי. בעל תודעת שירות מפותחת. נתן כמה עצות כלליות לגבי המקרר, החלפת נורות ועוד. אין מילים.
הייתה נזילה והקפאה בתא הקירור. אדיב, מקצועי, הגיע בזמן, עבד קשה וביעילות. בקיצור, הכל היה מעולה!
היה מצויין! אני מאד מרוצה! איתר את הבעיה, פתר במהירות ובמקצועיות. פשוט איש מקצוע מעולה.
הוא היה אחלה, לדעתי קצת יקר אבל מאוד שירותי, מבין עניין ומקצועי. רואים שהוא יודע מה הוא עושה, היה עצמאי ומרגיש שעשה עבודה טובה.
אילן היה מעולה וגם השירות טוב! המחיר סביר בעיניי, לא הייתי בטוחה איך לדרג.
היה בסדר, הייתי מרוצה!
הוא מעולה, היה נהדר, אדיב ושירותי. עשר מעשר! הוא הסביר בצורה טובה ועזר לי בעוד תקלה.
הייתי מאוד מרוצה. איש נחמד, התנהג יפה ואני יכול להגיד עליו רק דברים טובים. הגיע בזמן, קבענו, בא, עשה את העבודה והלך. התוצאה הייתה שהוא פתר את הבעיה ואני הייתי מרוצה מהיחסים בינינו.
הפשרת קרח, החלפת צינור וניקוי מקרר של חברת סמסונג עקב תקלה חוזרת.
יניב היה אחלה. הוא הגיע פעמיים, כעיקרון מדובר בבעיה נפוצה בחברה של המקרר, תקלת מים שמטפטפים. בפעם הראשונה הוא הסביר שזאת בעיה שכעיקרון אין מה לעשות איתה, אבל הוא פירק, סידר והיה ממש בסדר גמור. הבעיה חזרה שוב, הוא אמר לתת יומיים שלושה ואז למרות שאין על זה אחריות הוא הגיע שוב בלי בעיה. בשורה התחתונה הבעיה לא נפתרה.
היה פשוט נפלא! הוא איש מקסים, הסביר הכל והמחיר לא היה יקר לדעתי. הוא נעים הליכות, פשוט תענוג לעבוד עם אנשים כאלה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.