מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 20 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקרר של חברת LG שכלל החלפת מאוורר, חיישן אור בדלת ואיטום.
היה מעולה. נחמד, הגון ושקוף גם כשהוא לא בטוח במשהו הוא עוצר לברר, יסודי, עם ניסיון רב, יש הבדל מורגש בינו לבין טכנאי שהיה אצלי בעבר. לא זול אבל סופר פייר, התחשב בתשלום על חלק מהעבודה ויצאתי מרוצה מהמחיר. ראיתי שיחות שלו עם אחרים והוא מתנהג יפה, נותן הנחיות בטלפון גם אם לא תצא לו מזה עבודה.
שירות עבור מקרר כלל החלפת חיישן ותיקון בעיה במאוורר.
היה מצוין!
אבי היה מצוין, הוא היה מסביר פנים ונחמד. הוא ישר זיהה את התקלה, טיפל בה במהירות ונתן הסברים להמשך.
פתיחת סתימה, החלפת חיישן וסידור מאוורר במקרר של חברת ווירפול.
הוא היה מצוין, הגיע בזמן שקבענו, מצא את התקלה, תיקן אותה ואפילו על תיקון המאוורר הוא לא גבה תשלום זה היה מיוזמתו.
היה מעולה! אין לי מילים!
שירות מצוין! יהודה הצליח לאתר את הבעיה במקרר קינג בן 19 שנה במהירות גדולה. עבד ביסודיות ובמקצועיות. תיקן כל מה שהיה צריך. בנוסף לעוד עניינים שהיו שם בדרך כתוצאה מהתקלה. יהודה איש מאוד עדין ונעים והיה תענוג להכיר אותו. למחרת יום התיקון התקשר אלי לבדוק שהכל בסדר ושהמקרר עובד טוב. אגב, קיבלתי אחריות לחצי שנה. תודה יהודה.
הגיע אלי ותיקן את הבעיה . התקלה חזרה שוב אחרי כמה זמן והוא הגיע לתקן עוד פעם כי המקרר התחיל לקצר את כל הבית. הוא היה שקוף וגם בא לקראתי במחיר לגבי כל העניין. ממש השתדל והיה אחלה של בחור!
הוא היה מצוין, גם ברמת השירות וגם ברמת המקצועיות. לפני שהוא הגיע היו אצלנו עוד טכנאים שאמרו לנו שלא ניתן לתקן את המקרר אך הוא כן הצליח לטפל בו. הבעיה הייתה מורכבת לכן היא דרשה כמה טיפולים חוזרים. הוא דאג כל יום להתקשר על מנת לקבוע אתנו את המשך התיקון ולא גבה תשלום נוסף. הוא באמת העניק שירות מעל ומעבר לכן אני מאוד ממליצה עליו, הוא מקצוען מאוד.
השירות שלו היה טוב. אין כמוהו! הוא הגיע בזמן, אדם מקסים והוא מקשיב לצרכי הלקוח. השירות שלו היה מהיר ומצאתי לי טכנאי לחיים.
הוא הגיע פעמיים עד שהכל סודר. הוא הגיע בדיוק בשעה שקבענו, היה מאוד נחמד ומקצועי, ישר פתר את הבעיה והיה מאוד בסדר. הוא היה מאוד אמין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.