מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 28 חוות דעת רלוונטיות
מקצועי אדיב ופתר את הבעיה.
תיקון מקרר של חברת סימנס שכלל החלפת כרטיס בקרה ראשי.
הוא היה מושלם! הוא בא ביום שישי, היה מקצוען, זמין וממש עשה את העבודה בצורה מושלמת.
המקרר לא קירר, הוא היה מקסים, התקשרתי ותוך 10 דקות היה פה, עבד מהר והיה אחלה.
היה מצוין!
הוא היה נחמד ומקצועי מאוד. אנחנו מרוצים.
שגיב לקח את הכרטיס למעבדה ורק אחרי שקבעו שאי אפשר לתקן הוא החליף כרטיס. הוא הרשים אותי מאוד לטובה.
השירות שלו היה מצוין ברמה מאוד גבוהה.
היה אחלה, מאוד זמין, הגיע באותו יום, בערב חג, זיהה את התקלה, סידר לי עוד דברים קטנים על הדרך, היה נחמד, מסודר, שירותי, מקצועי ולקח מחיר הוגן לדעתי. אני ממש מבסוט!
החלפת כרטיס בקרה במקרר שהיה מפסיק לעבוד מפעם לפעם והחלפת כרטיס.
היה אדיב ופתר את הבעיה. אחרי התיקון הבעיה לא נפתרה וזאב הגיע שוב עם כרטיס חדש אשר פתר את הבעיה. תודה
הגיע בזמן (אפילו לפני), היה נחמד ואדיב, בדק את המכשיר, איתר תקלה, הציע פתרון וביצע את התיקון בצורה מהירה ומקצועית. נתן טיפים לתחזוקה, השאיר פרטים להתקשרות למקרה שיש שאלה או איזושהי בעיה נוספת.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.