מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 27 חוות דעת רלוונטיות
בדק ואמר שאי אפשר לתקן את המקרר.
הוא ניסה לטפל בבעיה במקרר שהפסיק לעבוד ולא הצליח אבל אחרי זה פניתי ליבואן והם הכריזו על המקרר טוטאל לוס ככה שלא היה אפשר לתקן אותו. הוא היה מאוד שירותי ובאמת ניסה לטפל בבעיה. הוא ניסה להתייעץ עם עוד אנשים כי זאת הייתה בעיה מורכבת וגם בדק איתי אחרי זה אם הצלחתי למצוא פתרון, הוא היה מאוד אכפתי.
השירות היה בסדר.
הוא נהדר! הזמינות שלו מאד גבוהה, הוא הגיע מאד מהר. המחיר היה רק על ביקור, הוא אמר שעדיף כבר לקנות מקרר חדש. הכי טוב היה שהוא אמר לבדוק אם יש עדיין אחריות, היה אחריות והם תיקנו. הוא המשיך להיות איתנו בקשר וייעץ לבקש מהמתקין דברים ספציפיים כדי שהמקרר יישאר תקין לאורך זמן. הוא מאד מקצועי, אני נותן לו את החוות דעת הכי טובה שיש!
קובי היה מצוין והוגן. הוא הגיע לבדוק את המקרר, ניסה לתקן אותו כמה שהוא יכול והיה ממש מצוין אבל אי אפשר היה לתקן אותו.
הוא היה מצוין! הוא אמר לנו שהחלקים שצריך להחליף מאוד יקרים ושעדיף לקנות מקרר חדש ובעינינו זו אמינות מרשימה מאוד.
היה בסדר גמור, בסך הכל קראתי לו לתקן את המקרר, הוא בדק והמליץ לקנות חדש.
שירות יעיל ומקצועי.
השירות היה מצוין. הוא לא פתר את התקלה כי בהתחלה הוא חשב שיש בעיה בכרטיס אלקטרוני אבל הבדיקה יצאה תקינה במעבדה. התברר בסוף שזה בעיה במדחס.
הוא היה מאוד מקצועי ומאוד נעים בטלפון ועוד יותר פנים מול פנים! המחיר סביר לחלוטין בעייני, הוא בדק את המקרר בצורה יסודית, הסביר מה הוא עושה וענה על עוד שאלות לגבי מכשירים אחרים. במידה ואצטרך שוב טכנאי אני אפנה אליו!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.