מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 24 חוות דעת רלוונטיות
הייתה לנו בעיה בכרטיס של המקרר והוא הצליח לפתור את התקלה באופן חלקי, הוא כל כך השקיע וניסה באמת הכל, היה אצלנו בערך שש פעמים. הוא עשה המון ניסיונות, פירק את המקרר, ניסה לתקן את הכרטיס וגם העביר אותו לכמה טכנאים שינסו לתקן. התקלה לא נפתרה בסוף כי כנראה שהמקרר מאוד ישן. הוא לא רצה לקחת תשלום, אבל התעקשנו לשלם לו עבור הזמן שלו וההשקעה. הוא בן אדם נורא נעים וישר והיינו מאוד מרוצים ממנו, בהחלט נמליץ עליו.
הזמנתי אותו לחמותי. היא אמרה שהוא היה בסדר, הוא בדק את המקרר ועלה על הבעיה, אבל בסוף הם החליטו לקנות מקרר חדש.
הוא הגון, מקצועי, יודע על מה הוא מדבר, הגיע מהר, היה זמין ומגיע לו דירוג גבוה. הוא גם היה קשוב, אמין, המחיר היה הוגן בעיניי ואני מרוצה!
היה בסדר גמור. הוא לא החליף את הכרטיס כי לא היה לו את הסוג.
קובי היה פנטסטי! הוא הבין את הבעיה במהירות ופתר אותה במקצועיות, הוא היה מאוד כנה וללא ספק השתלם לי לקחת אותו! מומלץ!
המקרר הפסיק לעבוד. הוא הגיע מהר , תיקן אותו כמו שצריך.
שידר אמינות, אדם מאוד נחמד, אני מרוצה.
הכול היה טוב מאוד, מקצועי ומאוד אמין, הגיע יחסית מהר, המחיר עבור ביקור הוגן לדעתי, בדק את המקרר שהפסיק לעבוד, לקח את הכרטיס למעבדה ושם גילו שהכרטיס אכן תקין, לאחר התייעצות איתו החלטתי להחליף את המקרר, הסביר על הבעיה, הציע את דעתו ואני מרוצה.
המקרר הפסיק לעבוד, התקשרתי לקובי והוא הסביר לי איך לפרק את המקרר והגיע לקחת את הכרטיס למעבדה, שם נמצא כי הוא תקין. בסופו של דבר הבעיה התגלתה בקומפרסור של המקרר ולא היה ניתן לתקן אותו. שילמתי רק על הבדיקה במעבדה, שאר השירות היה ללא עלות וקובי עזר לי מאוד.
בדיקה ותיקון מקרר אמנה עם בעיית קירור ע"י החלפת כרטיס אלקטרוני תקול.
אברהם היה מאוד חמוד, הוא הגיע תוך חצי שעה והיה ממש אחלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.