מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 25 חוות דעת רלוונטיות
ממליצה בחום, שוקי בדק ונתן את חוות דעתו המקצועית לתקלה בצורה אמינה ואמיתית. היה מקצועי, איש מקסים, אדיב ונעים. תודה רבה על כל העזרה!
הוא היה נחמד והגיע ממש מהר. הוא מאוד מקצועי.
שירות מצוין! המאוורר מדגם ישן ולא ניתן להחליף, זיהה כנראה את סיבת היווצרות הקרח. הגיע בזמן, היה מאוד שירותי והסביר כל הזמן מה הוא עושה.
הוא היה עשר! בסדר גמור בהכל.
היה בסדר גמור!
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! יניב בדק ביסודיות את המקרר ופעל ארוכות, בסבלנות ומקצועיות כדי לאמת את הטענות שלנו.
היה מעולה!
היה סבבה!
הוא איש מאוד נחמד וחביב. הוא עשה כל מה שניתן לעשות!
מקרר מרעיש. אבחן שהתקלה בכרטיס. הציע תיקון במעבדה בעלות גבוהה עם אחריות ל-3 חודשים. מצאתי כרטיס חדש בעלות של כמעט חצי. שאלתי איך יתכן ולא היה לו הסבר. כשביקשתי להאריך את האחריות, יצר שוב קשר עם המעבדה שם אמרו לו שהבעיה אינה בכרטיס. הייתי מצפה שיפרוס בפניי את החלופה של כרטיס חדש. מרגיש שניסו לגזור עליי קופון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.