מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 49 חוות דעת רלוונטיות
הוא לא עזר לנו. הוא ביקש שנצלם לו את המקרר, הגיע ואמר שצריך לפתור את זה דרך האחריות של החברה. לדעתי הוא היה יכול להגיד את זה בהודעה מראש במקום להגיע ולקחת כסף.
יהודה היה סבבה. לצערי התקלה לא תוקנה, אך הוא שיקף מראש שלא בטוח שיהיה משתלם לתקן את זה.
עשה בדיקה עניינית ומהירה! המקרר לא היה בר תיקון, לא חייב אותי בדמי ביקור בתמורה לחלקים.
הוא מאוד נחמד והגון. הוא הגיע פעמיים או שלוש, עד שהבין האם הבעיה תיפתר ולזכותו הוא לקח תשלום על ביקור ולא גבה תשלום נוסף.
היה בסדר גמור אך קצת יקר בעייני. בסוף לא בוצעה עבודה כי עלויות התיקון היו גבוהות ולא היה משתלם לתקן.
קובי היה בסדר גמור. הוא מצוין ומאוד מקצועי. הוא אמר לי בדיוק מה הבעיה ויידע אותי שיכול להיות שהתקלה תחזור בעתיד. בכל מקרה אני יודע שאני אעזר בו בפעם הבאה.
הוא היה פשוט מעולה בכל - בשירות, בממשק ובמחיר.
עמוס היה מעולה, הגיע מהר מאוד, הסביר הכל, עשה עבודה מצוינת, מחיר הוגן מאוד, ממליץ בחום.
הוא נחמד ומקצועי. אבל הוא בדק שתי דקות את המקרר והביא כמה אופציות של תיקון אבל אף אחת מהאופציות לא הייתה טובה.
הוא בחור נחמד, עבד כמו שצריך והכל היה בסדר, הוא מאוד ישר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.