מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
אלרועי אחלה מבחינה שירות וגם המחיר שלו סביר בעיניי. אני לא ראיתי אותו, זה היה טלפונית עם אימא שלי, אבל גם בטלפון הוא התקשר אלי והסביר כל דבר. בעיקרון הוא אמר שחבל שנתקן את המקרר כי יש עליו אחריות, אז הוא יצא אמיתי איתנו.
הייתי מאוד מרוצה!
הוא בסדר, היה נחמד ונראה מקצועי. לדעתי כיוון שרק ביצע אבחון של הבעיה ללא איזה שהיא עבודה המחיר שלקח היה קצת יקר מידי.
היה על הכיפאק, הייתי מרוצה מהזמניות, מכך שהוא הגיע מהר, עשה את העבודה ולקח מחיר סביר לטעמי. הוא היה בסדר גמור, שידר אמינות. בדק וזיהה את התקלה, אבל לא תיקן אותה. הוא ניסה לעשות משהו, אבל הבעיה הייתה בכרטיס האלקטרוני ולא רצינו להחליף כי זה מקרר ישן ולא שווה להשקיע.
בדיקת מקרר עם תקלה במקפיא ותיקון.
זאב היה ידידותי ונחמד מאוד. בא בדיקה של מקרר שהמקפיא בו הפסיק להקפיא (אבל כן שמר על טמפרטורה קרובה ל-0°c) לצורך איתור התקלה ופתרונה. הגיע תוך זמן סביר ובטווח הזמן שהתחייב עליו מראש, בדק באופן יסודי את המקרר לאיתור התקלה, הגיע למסקנה שלדעתי לא הייתה מלאה (אמר שזה או שהשארנו את הדלת פתוחה או חיישן שקצת מפשל, אני משוכנע שלא השארנו את הדלת פתוחה, ולכן הלכתי על תיקון והחלפת החישן). נראה שההחלפה פתרה את הבעיה אך עדיין לא חלף מספיק זמן כדי שאהיה בטוח, צריך עוד יום כדי להיות בטוח.
בדיקה ותיקון מקפיא עם הצטברות קרח ותקלת קירור במקרר שארפ.
היה מאוד נחמד! מצא את הבעיה מיד ופתר באופן מקצועי, יעיל ומהיר. עבד מסודר והשירות אדיב ונחמד. תקשר איתי יום לפני, ענה בשעה מאוחרת יחסית ותיאם הגעה מהירה מאוד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.