מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
התקשרתי אליו, הייתי במילואים, ברגע שהוא שמע שאני במילואים הוא אמר לי שהוא בין לקוחות, אבל שהוא בדיוק מסיים אצל לקוח שלא רחוק ממני ושיגיע קודם כל אלי ומהבחינה הזאת הוא מקסים. בנוסף, שלחתי לו איזה דגם המקרר, הוא הגיע, התקלה הייתה במאוורר ובמקום להביא את המאוורר המקורי של הדגם, הוא ניסה לשים תחליפים, במקום חצי שעה תיקון זה לקח שלוש שעות עד שבסוף הוא הביא את הדגם המקורי והכל עבד כמו שצריך. הוא פתר את הבעיה רק שהסיפור היה מתמשך. המחיר היה לא יקר ולא זול בצורה מיוחדת לדעתי וסך הכל הוא בסדר.
רמי היה מצוין! מגיע לו הכל 10. הוא תיקן את הפריזר יפה, היה בסדר והיה תענוג לעבוד איתו!
מ צ ו י ן ! הוא הגיב מהר, הגיע בזמן, עשה מה שצריך ואף נתן לנו עצות מיוזמתו. חבל על הזמן.
דן היה פשוט מקסים! הוא בחור מקצועי, אמין והוגן. צדיק אחד בדורו כמו שאומרים! הוא הסביר לי בדיוק מה הבעיה והוא עשה עבודה יסודית ויפה. השקיפות והנעימות שלו מעוררת הרשאה. הייתי ממש ממש מרוצה.
קובי הוא טכנאי טוב! הוא היה קצת יקר לדעתי, אבל הוא פתר לי את הבעיה והכל היה מעולה!
החלפת מאוורר במקפיא של חברת Amana כולל אספקת המאוורר.
הוא היה אחלה, הגיע צ'יק צ'ק ותיקן את התקלה ביעילות ובמהירות.
תיקון תקלה בפריזר במקרר ישן של חברת Amana על ידי אספקה והחלפת מאוורר.
ירון היה מקצועי מאד, אדיב ונעים. הוא הגיע פעמיים. בפעם הראשונה איבחן את הבעיה: מאוורר מקולקל. ולמחרת הגיע עם מאוורר חדש, והתקין אותו לאחר שניקה את תחתית המקרר שאפשר להגיע אליה רק כשטכנאי פותח את גב המקרר לטיפול או תיקון. הלוואי וכולם היו כמוהו.
תיקון מקרר של חברת אמקור שכלל אספקה והחלפה של תרמוסטט ומאוורר והפשרת הפריזר.
היה פגז! הוא ממש נחמד ואדיב, הביא את החלקים החסרים וניקה אחריו. אין דברים כאלה, אני ממש מרוצה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.