מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 22 חוות דעת רלוונטיות
הוא בן אדם אמין וחבל על הזמן, אין דברים כאלה! גם אמרתי לו כל הכבוד. הוא היה אצלי פחות מעשר דקות ולדעתי אם לא עושים כלום, צריך לגבות פחות כסף. הוא בן אדם מעולה ובסדר גמור!
היה טוב מאוד. הוא בדק את כל מה שהיה צריך לבדוק, מצא שהבעיה הייתה במדחס, אמר לי את המחירים לטובת עבודה כזו והגעתי למסקנה שעדיף לי לקנות מקרר חדש. הוא אבחן את הבעיה ונידב הרבה מידע, אחלה בן אדם.
הוא מאוד מקצועי ונחמד.
הוא היה ממש נחמד אבל הסביר לי שאין דרך לבצע את התיקון. הוא הודיע הכל מלכתחילה ולקח תשלום על הביקור כפי שסיכם איתי מראש.
אבי היה נחמד, הגיע בזמן שהבטיח והתייחס אחלה, אך לא התאפשר לו לפתור את הבעיה.
היה מצוין! חשבתי שיש בעיה עם מקפיא (מקרר סמסונג בן 6 שנים). יניב היה זמין והגיע תוך שעה. הוא ביצע בדיקה של מקרר. תוך כדי הוא הסביר מה הוא עושה ובודק. אחרי בדיקה המקרר נמצא תקין. יניב נתן גם כמה טיפים ויצר איתי קשר יום למחרת ושאל האם מקפיא עובד בצורה תקינה.
היה ממש אחלה! יואב היה זמין טלפונית וגם להגעה תוך שעתיים, נתן התראה שביקשנו לקראת הגעתו, הגיע בזמן. בבדיקה שלו לא מצא תקלה כך שלא בוצע תיקון - הציע הסברים חלופיים.
הוא הגיע לחצי דקה, אמר שאי אפשר לתקן ולקח סכום גבוה מאוד בעיניי.
החלפת חלק שרוף במקרר של חברת סמסונג ובדיקה של מקפיא גלידות.
הבעיה הייתה שהמקרר לא הפשיר, הוא הסביר לנו מה הוא עושה ועשה בדיקה מקיפה לוודא שאין עוד תקלות. הוא עשה עבודה מצוינת והמחיר היה הוגן.
הגיע ועשה בדיקה למקרר, אמר שאין בעיה אך המקפיא ממשיך לייצר קרח.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.