מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מזגן אינוורטר מולטי VRF של LG שכלל החלפת כרטיס בקרה, אחד המנועים ואחת הכנפיים.
מקצוען ואדיב, עשה מאמצים אדירים והצליח לתקן את המזגן המורכב הזה לפני כניסת החג. נסע פעמיים מראש העין למחסן המרכזי בחולון להביא חלקים. אפילו דחה עבודות אחרות לשם כך. השתדל מאד לצמצם עלויות.
על הפנים, לא מומלץ בכלל! וידאתי איתו מראש שהוא מבין בסוג המזגנים הזה. לא קבע איתי שעה, אמר "מחר". התקשרתי בבוקר, אמר "בצהריים". בסוף הגיע אחרי 15:00, הרגשתי שלא כיבד את הזמן שלי. בבדיקה אבחן שיש תקלה בכרטיס ואמר שקשה להשיג אבל הוא ינסה. ניסה לשכנע אותי מספר פעמים לא לתקן אלא להתקין 6 מזגנים נפרדים. הלחיץ את אשתי לשלם לו על הבדיקה, התקשרתי לדבר איתו למה הוא מבקש תשלום אם טרם סיים את העבודה. הוא ענה "אני לא יוצא מלקוח בלי כסף", אז העברתי לו את התשלום. התקשר אחרי 5 ימים לשאול "מה קורה?" עניתי לו "אתה אמרת שאתה משיג כרטיס", מה זאת אומרת "מה קורה?". אני בינתיים בלי מזגן! הוא טען שהחברה עושה בעיות ושישלח לי את ההתכתבות עם החברה. ביקשתי שישלח, כמובן שלא שלח. אחרי עוד כמה ימים שאין שום התקדמות אמרתי לו שיעצור ושאני עובר לטכנאי אחר. הוא לא ניסה לשכנע אותי להמשיך איתו, כנראה זה התאים לו, לא רצה להסתבך עם התיקון ורק משך זמן. לקחתי טכנאי אחר שהשיג את החלפים *עוד באותו יום* ותיקן את המזגן. בקיצור חוויה גרועה ביותר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.