מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
השירות היה מעולה! רפי מקצועי מאוד, תקשורתי ומציע מגוון פתרונות לפני ביצוע העבודה. שירות מהיר וחלק גם בפן התיאום וגם בצד הטכני.
החלפת כרטיס פיקוד למזגן ישן מאוד, כולל שלילת תקלות אפשריות, הבאת כרטיס וחיווט מחדש.
היה ממש מעולה! מקצוען, סבלני ויסודי. מרוצה מאוד.
תיקון חור ברדיאטור (כולל פרוק והרכבה), והחלפת כרטיס פיקוד במזגן מיני מרכזי ישן וכן מילוי גז.
היה מצוין!, הגיע מהר, תיקן את הרדיאטור תוך יום. לקח מחיר הוגן.
היה מצוין! אבי הוא מקצוען בעל תודעת שירות מרשימה ואדם חביב ביותר. היה הגון מאוד, מקצועי מאוד וכמובן עשה עבודה מעולה.
החלפת כרטיס פיקוד למזגן ישן בהתנדבות עבור משפחה מעוטת אמצעים
גל המקסים, נענה מיד לקריאה והגיע לבדוק את המזגן בשיא המהירות. הוא עשה מעל ומעבר כדי למצוא את החלק שנדרש לתיקון המזגן, כיוון שמדובר במזגן ישן. הוא השקיע זמן רב ומאמץ כדי לגרום לו לעבוד.
הוא היה אדם נחמד. עשה עבודה כנראה טובה. המחיר שהוא לקח היה גבוה לטעמי. אחרי זה ראיתי באינטרנט שעבודות דומות מתבצעות במחירים יותר זולים, חבל שלא בדקתי קודם.
החלפת כרטיס פיקוד למזגן מיני מרכזי אלקטרה ישן 23 שנה.
מקצוען, מסביר על כל שלב במהלך התיקון. הגיע באותו יום ובזמן, מחיר סביר.
הוא היה מצוין והייתי מאוד מרוצה ממנו. הוא הציע לי שתי אופציות ואני בחרתי את הזולה מבניהן. במהלך העבודה בטעות הוא שם חלק יקר יותר ממה שאני בחרתי וחייב על הזול. נוסף על כך הוא ייעץ לנו.
החלפת כרטיס פיקוד אלקטרוני במזגן רצפתי ישן של חברת תדיראן.
שי הוא נשמה טובה, ואיש מקצוע מעולה! כשסגרנו ביקור בטלפון, שי הגדיר לנו טווח של שעתיים ובסוף אפילו הקדים קצת. כשהגיע הוא בודד מהר מאוד את הבעיה והציג אלטרנטיבות לתיקון. את התיקון עשה על המקום על הצד הטוב ביותר, תוך כדי שהוא מגלה סבלנות רבה כלפי בננו (בן 3) שלא הפסיק לשאול אותו שאלות. כשנאלצנו לצאת מהבית למספר רגעים, שי העדיף שלא להשאר לבד בבית למרות שנתנו בו אמון מלא, מה שמעיד לדעתי על היושרה שלו. בקיצור, לי רק דברים חיוביים לכתוב עליו. אנחנו עוברים דירה בעוד שנה בערך לדירה חדשה שלנו. כבר ברור לנו מי יהיה איש המזגנים שלנו בדירה החדשה.
היה בסדר גמור, הוא היה נחמד ואדיב, מבחינת העמידה בזמנים הוא צריך להשתפר, חוץ מזה הכל היה בסדר הוא עשה מאמצים שהכל יהיה אחלה. חודש לאחר התיקון המזגן הפסיק לעבוד, כבר חודשיים שאני מנסה ליצור איתו קשר בשיחות והודעות, הוא פשוט לא עונה ולא חוזר אליי. אני לא מצליח ליצור איתו קשר ויש לי אחריות שנה על התיקון שאני לא מצליח לממש אותה, לדעתי התקלה היא בדיוק אותה תקלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.
 
                                
                        