מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 47 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה סביר. הוא אמר לי שהוא לא יכול לתקן את המזגן, אלא רק להתקין אחד חדש. הוא הביא הצעת מחיר שהרגישה לי יחסית גבוהה ואני רציתי רק תיקון אז לא ראיתי עניין להמשיך איתו.
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! עידן הצליח להגיע למרות שכבר היה שישי צהריים, מאוד נחמד, סבלני ומקצועי, הסביר במהלך התיקון מה עושה. עובד ברוגע וקור רוח. מחיר הוגן בעייני. ממליצה בחום 🙏😎
הוא היה נחמד ואדיב אבל לא סגרנו מולו בסוף ככה ששילמתי לו על הביקור. פירק חלק במזגן וחשב שתהיה עלות מסוימת, בסוף יצא מחיר יותר גבוה ממה שחשב בהתחלה. אמר שאני יכולה לבדוק על מחיר אחר ואם אמצא משהו זול יותר שאקח אותו. זה מה שעשיתי אבל נפרדנו בטוב.
היה ממש אחלה! המזגן לא קירר, ערן הגיע לבדיקה וגילה שלא יוכל לתקן אותו בעצמו ולכן המליץ לנו לפנות ישירות לחברה. הייתי מאוד מרוצה ממנו ומהשירות שלו, אני בטוחה שאיעזר בו גם בעתיד!
היה מצוין! הייתה בעיה של ניתוק מאמ"ת לאחר הפעלה של כ- 15 דק במצב חימום. לאחר שבדק את המעבה והמדחס ואת לוח החשמל הודיע כי יש להחליף את המאמ"ת מ- 16 אמפר למאמ"ת 25 אמפר. יבוצע ע"י חשמלאי אחר.
השירות היה מצוין! יעקב הוא טכנאי אמין, הוגן, עומד בזמנים ושקוף לגבי התקלה.
ניקוי פילטרים ובדיקת צינור ניקוז במזגן תדיראן מיני מרכזי מדגם אינוורטר 50/3.
היה מעולה. בעל ידע רב בתחום. לו הכרתי אותו לפני רכישת המזגן הייתי עשוי לחסוך סכום לא מבוטל ולקבל התקנה יעילה יותר.
הוא הגיע לבדוק את המזגן כי הייתה לו בעיה כלשהי ואיך שהוא הגיע המזגן פעל כמו שצריך. אבל בסה"כ הוא היה עשר. שירותי, בא בזמן ומקצועי.
אליאור היה מעולה, הוא הגיע אליי ואפילו הקדים מעט, בדק את שני המזגנים שיש לי עם בעיה בכרטיסים ואמר שיהיה יקר להחליף שני כרטיסים וכדאי לי להחליף מזגנים. הוא היה נחמד מאוד ולקח מחיר מעולה. אין דברים כאלה!
בסופו של דבר הוא לא זיהה נכון את הבעיה. הייתה בעיה בכבל החשמל ולא במזגן עצמו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.
