מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 21 חוות דעת רלוונטיות
הוא לא הצליח לתקן ואמר שהכרטיס האלקטרוני התקלקל. הוא גבה עבור ביקור.
היה מצוין, מהיר, מקצועי, אבחן את הבעיה, אבל בסוף החלטנו לקנות תנור חדש.
שלום היה מצוין, מדהים והכי טוב שאפשר! במהלך הבדיקה הוא מאד התאמץ, היה מאד קשוב לצרכים שלנו וניסה לעזור איפה שאפשר.
איתור תקלה ותיקון כרטיס אלקטרוני במייבש כביסה מחברת אלקטרה.
הוא היה מצוין, הגיע מהר ועבד במקצועיות. הוא היה נחמד, בדק ווידא מה הבעיה לפני שטיפל.
איתור תקלה בכרטיס אלקטרוני במייבש כביסה מחברת אלקטרה.
היה אחלה.
איתור תקלה והחלפת כרטיס אלקטרוני במדיח כלים מחברת BOSCH.
ניר היה מקסים, מאוד מאוד שירותי והכל עובד חלק, מגיע לו עשר!
היה על הכיפאק, הוא לא פתר את הבעיה כי אמר שעדיף לנו לקנות חדש בגלל שהבעיה בכרטיס. הגיע בזמן, היה מדוייק, נעים ואדיב, ממש אחלה.
היה אחלה, הוא הגיע אלינו, בדק את המכונה, אמר שהתקלה בכרטיס אז החלטנו לא לתקן, לקח תשלום על ביקור.
איתור תקלה בכרטיס אלקטרוני במייבש כביסה של חברת קריסטל.
הוא היה נחמד מאוד, הגיע, בדק את המכונה ואמר שהתקלה בכרטיס. הוא לקח תשלום רק על ביקור שנראה לי סביר.
היה שירות טוב ואיכותי. מכיוון שכרטיס חדש יקר מאוד הציע לקנות תנור חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.