מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 69 חוות דעת רלוונטיות
הוא מעולה! הזמנתי אותו והוא היה מאוד מקצועי ונחמד, הסביר מה עשה בכל שלב, היה מאוד זמין ועזר לנו גם בהתלבטויות מעבר לעבודה שעשה.
אחלה אור, בחור טוב. הוא בחור צעיר, אמין ואמביציוני שכיף לעבוד איתו.
הוא 100%! הוא בחור מדהים, מקסים, נתן לאבא שלי שירות מדהים ואבא שלי התקשר אליי 3 פעמים להודות לי ששלחתי לו אותו. הוא הכין לאבא שלי פירוט, והסביר לו מה צריך לעשות, אבא שלי אישר, הוא חזר, עשה הכל מהר ממה שהוא ציפה ולקח מחיר סביר לחלוטין בעיניו.
הוא עשה בדיקת הארקות בבית והתברר שאין הארקה, אז הוא חיבר את הבית לקו הארקה והחליף את הלוח חשמל מכיוון שהיה ישן. לא בדקתי מחירים לפני, אבל הרגשתי שאפשר לסמוך עליו ולדעתי היה סביר. הוא היה מעולה, מאוד תקשורתי, היה קל להשיג אותו ונעים לדבר איתו. הוא עדכן אותי בדברים והסביר תוך כדי העבודה. הדייר התקשר עם דמעות בעיניים מרוב שהיה לו נעים לעבוד מולו! אני ממליץ עליו בלב מלא.
היה מצוין!
הוא היה ממש אחלה, היה מאוד זמין למתי שרצינו. המחיר היה סביר לדעתי.
הוא היה מצוין, מאוד הוגן ועשה עבודה ממש טובה, מומלץ באמת!
היה מעולה! בניהו היה נחמד והמחיר שלו סביר בעיניי.
הוא היה אחלה ממש, מאוד שירותי, נתן מחיר טוב לדעתי והיה מקצועי.
הכנה לביקורת של חברת חשמל, הוספת הארקה לדירה, החלפת לוח חשמל ובדיקת כל השקעים ותקינותם.
היה מצוין, עשה עבודה מקצועית. מאוד מרוצה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.