מוקד מידרג: 1-700-707-233

תאורה לאירועים

אם אתם מתכננים להאיר את האירוע באור גדול שמאיר הכל, המאמר הבא בשבילכם: נפרט על סוגי התאורה השונים לאירועים, האם הם מתאימים לעונות גשומות (ספוילר: רק אם מדובר באירוע פנים), ומה המחירים שלהם. בואו נשפוך אור על תאורה לאירועים


תאורה לאירועים

כולנו יודעים ש"חושך מצרים" מעולם לא נאמר בטון חיובי ושגם ב"אווירה רומנטית" יש תאורה כלשהי.

נורה מיד נפרט על סוגי תאורה לאירועים שתוכלו לשכור: פרוז'קטורים וגרילנדות.

תאורה לאירועים יכולה להגיע באיזה צבע שתרצו, כשלתאורה מרכזית (תאורה שהיא מספיק חזקה כדי להאיר את החלל לבד) בדרך כלל משתמשים בתאורה לבנה ותאורה צהובה - כי גם כשזה מגיע לתאורה לאירוע, אין כמו בבית.

שימו לב לא נבלבל אתכם עם תורת הצבעים אבל כדי להאיר את האירוע שלכם בקלות ולוודא שכל האורחים יראו טוב בתמונות, עדיף להשתמש בתאורה לבנה. תאורה צהובה, לעומת זאת, תיתן אווירה יותר אינטימית, ותתאים לאירועים קטנים יותר או כתאורה משנית (תוספת לתאורה המרכזית).

 

תאורת פרוזקטור להשכרה באירוע

 

רגע לפי שנרחיב על כל אחד מסוגי התאורה, נעלה נקודות חשובות:

חיבורי תאורה לאירוע

בהשכרת תאורה לאירוע, חברת ההשכרה תבקש מכם למדוד את השטח ולצלם אותו או שתגיע בעצמה ותבדוק כמה הוא מרוחק מנקודות חשמל.

שקע בימינו, כל סוגי התאורה לאירועים יכולים להתחבר לשקע חד פאזי. למרות זאת, חשוב להבין שגם אם נקודות החשמל קרובות, זה לא בהכרח אומר שארון החשמל יצליח לעמוד בצריכת החשמל המאסיבית של התאורה.

גנרטור אל תדאגו, במידת הצורך חברת ההשכרה תביא איתה גנרטור לחיבור התאורה לאירוע: מחיר השכרת גנרטור של 1,000 וואט מתחיל ב-250 ₪ ויכול להגיע עד 500 ₪ לגנרטור של 3,500 וואט. זה יהיה חלק מהצעת המחיר שתקבלו מחברת ההשכרה.
נורה 2 לחלק מחברות ההשכרה יש סוגי תאורה נטענים על סוללות, אבל אלו בדרך כלל פחות מומלצים בגלל נטייה לתקלות.

השכרת גנרטורים לאירועים

הקמת תאורה באירוע

ביום האירוע, חברת ההשכרה תגיע 2-3 שעות לפני שהוא מתחיל בשביל להקים את התאורה שבחרתם.

הקמת התאורה בדרך כלל נלווית להקמות נוספות כמו הצללה, ציוד הגברה, העמדת שולחנות וכיסאות ועוד.

ירח בין אם האירוע עומד להתקיים רק בשעות הלילה או מתחיל בשעות היום ומסתיים בשעות הלילה, חברת ההשכרה תדליק את התאורה בעת ההקמה - כדי לא להפריע לאורחים במהלך האירוע עצמו. הפירוק יעשה בסוף האירוע או ביום למחרת.

השכרת תאורת ניאון לאירוע

חשוב לומר שחוץ מסוגי התאורה ה"קלאסיים" לאירועים, יש גם תאורה לאירועים מסוג ניאון. מאז כניסת הסלפי והאינסטגרם לחיינו, אורות ניאון נמצאים כמעט בכל מקום, החל משימוש מקצועי וכלה בשימוש אישי, אבל תאורת ניאון לא תוכל להאיר אירוע שלם לבדה ומדובר בדקורציה בלבד.

שימו לב שימו לב שלא כל חברות השכרת ציוד לאירועים מספקות תאורת ניאון, אבל קיימות חברות השכרה שמתמחות רק בהשכרת תאורה מסוג זה, ותוכלו לפנות אליהן בנפרד.

אחרי שדיברנו באופן כללי על תאורה לאירועים, בואו נרחיב על כל אחד מסוגי התאורה שאפשר לשכור לאירוע:


פרוז'קטורים להשכרה

נתחיל עם התאורה הכי חזקה: פרוז'קטור. פרוז'קטורים מומלצים לשימוש בעיקר כתאורה באירועי חוץ, בגלל שהם יכולים להאיר הכי חזק.

גשם שימו לב שאם בחרתם בפרוז'קטורים לאירוע חוץ, האירוע לא יכול להתקיים בעונת החורף, כדי לא לסכן את הציוד או אתכם במקרה של מזג אוויר גשום במיוחד. חוץ מזה, מי רוצה להיות בחוץ בעונה כזו?

שמש הפרוז'קטור מגיע במגוון עוצמות שונות (20 וואט עם תאורה יחסית חלשה ועד 200 וואט עם תאורה חזקה) ויכול להאיר באיזה צבע שתרצו, אבל כמו שאמרנו קודם, חברת ההשכרה תמליץ לכם על אור לבן כצבע התאורה לאירוע. אנחנו ממליצים גם לוודא שמדובר ב"תאורה קרה": שזה כמו פרוז'קטור רגיל, רק שהוא לא מתחמם.

שמש פרוז'קטור הוא גם סוג התאורה היחיד שיכול להאיר לבד, בלי צורך בעוד גופי תאורה לאירוע. כמו שניחשתם, עם אור גדול מגיעה צריכת חשמל גדולה - ככל שתשתמשו ביותר פרוז'קטורים, כך תצטרכו גנרטור גדול יותר. חשוב לוודא שחברת ההשכרה מתקינה את הפרוז'קטור על חצובה מיועדת ולא סתם תוקעת אותו על איזה עץ, כדי לוודא שהוא מאובטח כמו שצריך.

תאורת פרוזקטור להשכרה באירוע


גרילנדות להשכרה

נמשיך עם התאורה הכי נעימה לאירוע: גרילנדות. עם כמה שהן נעימות ורומנטיות, הגרילנדות יבואו כתוספת בלבד לאור מרכזי אחר - בין אם מדובר בפרוז'קטורים שהזכרנו קודם, אור השמש (הפרוז'קטור של כדור הארץ) או מנורות, במקרה ומדובר באירוע פנים.

גרילנדה העוצמה של תאורה לאירועים מסוג גרילנדה נעה בין 12-18 וואט בלבד.

גרילנדה תוכלו למצוא גרילנדות בשימוש ביתי במרפסות, בחצרות ובסרטונים של הצעות נישואים. הן האחיות הגדולות של ה"פיירי לייט" - כן, הן עד כדי כך רומנטיות. אבל כמו שהבנתם, "רומנטי" שווה ל"קצת חשוך".

גרילנדה להשכרה באירוע

מחיר השכרת תאורה לאירועים

מחירי תאורה לאירועים הם אירוע קצת מורכב כי הם מושפעים מכמה גורמים:

מספר 1 מרחק הנסיעה שחברת ההשכרה נוסעת אליכם ומכם.

מספר 2 סוג התאורה שבחרתם והכמות.

מספר 3 מספר אנשי הצוות שידרש כדי להקים ולפרק.

רוב חברות ההשכרה מספקות כמעט את כל הציוד הדרוש לאירועים, ולכן מחיר התאורה כלול לרוב בתוך המחיר הכולל של השכרת ציוד לאירועים: מקומות ישיבה ושולחנות, כלים, הצללה, ציוד הגברה, מצננים או פטריות חימום, גנרטור ועוד - ככל הנראה תצטרכו לשכור יותר מרק תאורה.

מחירי השכרת תאורה לאירועים

המחירים רלוונטיים לאירוע שנמשך יום אחד, כוללים מע"מ, הובלה, העמדה ופירוק:

מחיר מחיר השכרת שני פרוז'קטורים על חצובה נע בין 150-170 ש"ח.

מחיר מחיר השכרת גרילנדה נע בין 6-8 ש"ח למטר.


חברות להשכרת ציוד תאורה לאירועים

אחרי שלמדתם על תאורה לאירועים ואתם מרגישים לא פחות מנאורים, הגיע הזמן להזמין את התאורה שתגרש את החושך (או לפחות תאיר אותו יפה) דרך רשימת חברות להשכרת תאורה לאירועים מומלצות, עם חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה סוגי תאורה לאירועים יש?

יש שלושה סוגי תאורה:

  1. פרוז'קטור - התאורה הכי חזקה, יכול לשמש גם כתאורה מרכזית (להאיר לבדו, ללא פנסים אחרים).
  2. גרילנדות - תאורה מאוד נעימה ורומנטית, משמשת בעיקר לדקורציה.
  3. תאורת ניאון - תאורה מאוד אייקונית, משמשת רק לדקורציה.
כמה זמן לוקח להתקין תאורה באירועים?

ההתקנה לוקחת בין 2-3 שעות, כך גם לפירוק. חברת ההשכרה היא היחידה שמרכיבה, מפרקת ומובילה את הציוד.

כמה עולה השכרת תאורה לאירועים?

המחירים כוללים מע"מ, הובלה, התקנה ופירוק:

  • מחיר השכרת שני פרוז'קטורים על חצובה נע בין 150-170 ש"ח.
  • מחיר השכרת גרילנדה נע בין 6-8 ש"ח למטר.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק