עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

השכרת מכונות מזון - מחיר

אם אתם מארגנים אירוע כמו בת מצווה, יום הולדת, הפנינג לפורים או אירוע חברה, הכיבוד כנראה יהיה החלק המרכזי בו. השכרת מכונות מזון היא גם כיבוד וגם אטרקציה לא יקרה (עד 200 ₪ לרוב המכונות), אך  המחיר עשוי לעלות אם תזמינו הובלה או מפעיל למכונה. בעמוד הבא בדקנו כמה תשלמו על השכרת מכונות מזון, איך תוכלו להוזיל את המחיר והאם צריך להחזיר את המכונה נקייה בסוף האירוע. שניפגש רק בשמחות.


מחיר השכרת מכונות מזון

יש המון סוגים של מכונות מזון להשכרה: מפל שוקולד, מכונת ברד, פופקורן, קרפ צרפתי, שערות סבתא (או מכונת סוכר, או מכונת צמר גפן מתוק. עוד לא בחרו לה שם) ועוד. כדי ליהנות מכל הטוב הזה באירוע שלכם, חשוב לדעת שמחיר השכרת מכונות מזון נע בממוצע בין 200-150 ₪ למכונה ליום (כולל מע"מ).

 

השכרת מכונת סוכר ופופקורן

 

מה משפיע על מחיר השכרת מכונות מזון

לפני שנגיע למחירים הספציפיים של כל סוג מכונת מזון, חשוב לדעת שיש כמה גורמים שעשויים להשפיע על המחיר: 

מכונת פופקורן יותר מכונות = פחות כסף: ככל שתשכרו יותר מכונות, כך יוצע לכם מחיר נמוך יותר לכל אחת.

משאית מחיר הובלה: אם תבחרו לאסוף את המכונות בעצמכם, כנראה שתחסכו לא מעט. אם לא, הובלה תעלה לכם 500-200 ₪ נוספים. 

איש מחיר מפעיל: חלק מהחברות להשכרת מכונות מזון מציעות גם מפעיל לדוכני מזון, והוא יעלה לפחות 60 ₪ לשעה.

גנרטור מחיר השכרת גנרטור: אם אתם עורכים אירוע בטבע ללא נגישות לחשמל, סביר שתצטרכו את אחד הגנרטורים הגדולים - רוב מכונות המזון להשכרה צורכות חשמל רב. רוב החברות משכירות גנרטורים בנזין בגדלים של 3,500-1,000 וואט בטווח מחירים של 500-200 ₪ (כולל מיכל דלק מלא). שימו לב לבחור בגנרטור שגדול ב-25% מכמות הוואטים שהמכונות יצרכו (ההסבר המלא במאמר על השכרת גנרטור).

 

השכרת מכונת נקניקיות

תחזוקה וניקיון בהשכרת מכונות מזון

בעקרון, חברת ההשכרה היא הגורם האחראי במקרה של תקלות במכונות מזון במהלך האירוע, והיא לא אמורה לגבות מכם תשלום על תקלה. אבל אם שברתם את המכונה בשימוש לא סביר, הפלתם אותה או השתמשם בה בצורה לא נכונה, סביר שהחברה תחייב אתכם על הנזק. חשוב לקבל הסבר על השימוש במכונה לפני שאתם אוספים אותה לאירוע שלכם.

כוכבים חברת ההשכרה אחראית על ניקיון המכונות לאחר השימוש, אבל בתקופות עומס, חגים וחופשות, אתם עלולים לקבל מכונה לא נקיה לאירוע. חשוב לדבר על כך מראש עם חברת ההשכרה כדי להימנע מהמצב הזה.

 

השכרת מכונת שערות סבתא

 

אחרי שבדקנו מה עשוי להשפיע על המחיר וסוגיית התחזוקה, נבדוק מהם מחירי ההשכרה של כל סוג מכונת מזון:


מחיר השכרת מכונת ברד

מכונת ברד השכרת מכונת ברד עם ראש 1 תעלה 250-150 ₪ ליום. השכרת מכונת ברד עם 2 ראשים תעלה 500-250 ₪.

יתרון מחיר מוצרים נלווים: רוב החברות להשכרת מכונות מזון יציעו למכור לכם תרכיז להכנת ברד באבקה או בסירופ. 1 ק"ג אבקה או 4 ליטר סירופ יעלו 45-30 ₪. הטעמים הכי פופולריים הם אייס קפה, פטל, ענבים, אבטיח, למבדה (הכחול המוזר), מלון ,לימון, תות בננה ועוד. מערבבים 1 ק"ג אבקה או 1 ליטר סירופ עם 4 ליטר מים, וזה מספיק לכמות של 100-80 כוסות.

לב יש להפעיל את המכונה כ-3 שעות לפחות לפני האירוע, ולא פחות!

 

השכרת מכונת ברד

מחיר השכרת מכונת פופקורן

מכונת פופקורן 200-150 ₪ ליום. עגלה מעוצבת עם גלגלים למכונת פופקורן תעלה 150 ₪ נוספים.

יתרון מחיר מוצרים נלווים: אתם יכולים לקנות את גרעיני הפופקורן והשמן בעצמכם, אבל חברות השכרת מכונות מזון יציעו לכם לרכוש מלח עדין ואבקתי שמתאים במיוחד לפופקורן (מלח שולחן לא מתאים). מלח פופקורן עדין נמכר במחיר 40-30 ₪ ל-1 ק"ג, אבל אפשר להשיג גם שקיות קטנות יותר (על 1 כוס גרעינים, יש להוסיף שליש כוס שמן וכפית שטוחה של מלח פופקורן). כוסות קרטון בינוניות לפופקורן יעלו עד 80 ₪ ל-100 יחידות, וכוסות גדולות יעלו עד 120 ₪ ל-100 יחידות.

 

השכרת מכונת פופקורן

מחיר השכרת מכונת שערות סבתא

מכונת שערות סבתא 200-150 ₪ ליום.

יתרון מחיר מוצרים נלווים: מקלות עץ יעלו 50-30 ₪ ל-100 יחידות. סוכר צבעוני מיוחד למכונת סוכר יעלה 15 ₪ ל-1 ק"ג. (1 ק"ג סוכר מספיק לכמות של 40-30 מנות).

 

השכרת מכונת סוכר

מחיר השכרת מפל שוקולד

מפל שוקולד 170-100 ₪ ליום.

יתרון מחיר מוצרים נלווים: הרבה מהחברות להשכרת מכונות מזון מציעות שוקולד למכירה, אך כל טבלת שוקולד חלב שתקנו תעשה את העבודה מצוין.

 

השכרת מפל שוקולד

מחיר השכרת מכונת קרפ צרפתי - מכונת פנקייקים

מכונת קרפ ופנקייקים 200-130 ₪ ליום.

יתרון מחיר מוצרים נלווים: חברות להשכרת מכונות מזון יציעו למכירה אבקות לערבוב עם מים או חלב. אבקה להכנת קרפ או אבקה להכנת פנקייק יעלו 45-30 ₪ ל-1 ק"ג.

 

השכרת מכונת קרפ ופנקייקים

בעלי חברות מומלצים להשכרת מכונות מזון

מכונות מזון יכולות להיות הכוכבות של כל אירוע, אבל יכולות להרוס לכם את כל הציפיות אם הן לא עובדות. כדי שזה לא יקרה, חשוב לפנות רק לחברות מקצועיות להשכרת מכונות מזון, שדואגות לתחזוקת הציוד, לניקיון ולתקינות שלו. אספנו לכם רשימה של בעלי חברות מומלצים להשכרת מכונות מזון, המדורגים לפי חוות דעת של לקוחותיהם הקודמים.

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך מכינים ברד במכונה?

יש לערבב 1 ק"ג אבקה או 1 ליטר סירופ עם 4 ליטר מים, וזה מספיק לכמות של 100-80 כוסות. יש להפעיל את המכונה כ-3 שעות לפחות לפני האירוע, ולא פחות!

איך מכינים פופקורן במכונה?

על 1 כוס גרעינים, יש להוסיף שליש כוס שמן וכפית שטוחה של מלח פופקורן. 1 קילו גרעינים מספיק ל-5 מנות בינוניות או ל-20 מנות קטנות.

הדליקו את הסיר ושפכו לתוכו שליש כוס שמן. אחרי שהשמן התחמם, הוסיפו את המנה הראשונה של הגרעינים, והדליקו את המוט המסתובב. זכרו לכבות את הסיר כל עוד אין בו גרעינים, והימנעו מלהוסיף יותר מידי גרעינים לסיר.

איך מכינים שוקולד למפל שוקולד?

בררו מראש כמה ק"ג שוקולד מפל השוקולד שלכם יכול להכיל,ב רוב המקרים זה 1 ק"ג.

הדליקו את המפל על מצב חום. שברו 1 ק"ג של שוקולד לקוביות (10 טבלאות שוקולד). הכניסו את השוקולד לקערה וחממו במיקרוגל דקה בכל פעם, הוציאו וערבבו. עשו זאת עד שהשוקולד נמס וחלק לחלוטין (אסור לחמם את השוקולד ברצף כי הוא ישרף). הוסיפו 2 כמות שמן קנולה וערבבו. שפכו את השוקולד לתחתית המפל.

מה מחיר השכרת מכונת ברד?

השכרת מכונת ברד עם ראש 1 עולה 250-150 ₪ ליום. השכרת מכונת ברד עם 2 ראשים עולה 500-250 ₪.

בנוסף, 1 ק"ג אבקה או 4 ליטר סירופ יעלו 45-30 ₪. מערבבים 1 ק"ג אבקה או 1 ליטר סירופ עם 4 ליטר מים, וזה מספיק לכמות של 100-80 כוסות.

מה מחיר השכרת מפל שוקולד?

170-100 ₪ ליום



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק