עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פטריות חימום להשכרה

בדיוק כמו פטריות יער, גם פטריות חימום להשכרה צצות מיד לאחר הגשם. במאמר הבא נציג את מערכות החימום השונות, ההבדל ביניהן (ספוילר: זה פשוט עניין של מראה), כמה הן עולות (עוד ספוילר: 150 ש"ח בממוצע) ואיפה תוכלו לשכור אותן. בואו נתכנס יחד תחת פטריית חימום להשכרה אחת.


פטריות חימום להשכרה

כדי לוודא שלאורחים שלכם יהיה חמים ונעים בימי החורף, פטריות חימום הן הפתרון האידאלי לאירועים. מיד נפרט על פטריות חימום שתוכלו לשכור לאירועים וגם על אופציה נוספת: פירמידות חימום.

גם לפטריות חימום וגם לפירמידות חימום יש אפשרות של חיבור לחשמל או לגז, ואם אתם רוצים לחמם אירוע בשטח סגור, תאלצו להשתמש במערכת חימום שמתחברת לחשמל בלבד (כדי להימנע מלשאוף את הגז של מערכת החימום).

פטריית חימום בהשכרת פטריית חימום לאירוע, חברת ההשכרה תשאל אם מדובר באירוע פנים או חוץ (כדי שתדע אם תוכל להמליץ לכם על חיבור לחשמל או לגז), ולבדוק כמה הוא מרוחק מנקודות חשמל.

במידה ולא תהיה אפשרות להתחבר לארון חשמל, חברת ההשכרה תציע לכם את אותה מערכת חימום (פטריית חימום  או פירמידת חימום) אבל עם חיבור לגז או לשכור גם גנרטור: מחיר השכרת גנרטור של 1,000 וואט מתחיל ב-250 ש"ח, ויכול להגיע עד 500 ש"ח לגנרטור של 3,500 וואט. במידת הצורך, הוא יהיה חלק מהצעת המחיר שתקבלו מחברת ההשכרה.

פטריית חימום מחוברת לגז אפשר לשכור לאירוע

פטריית חימום ביום האירוע, חברת ההשכרה תגיע עד שעה לפני שהוא מתחיל בשביל להעמיד את פטריות החימום או הפירמידות ולחבר אותן לחשמל או לגז. שימו לב שההובלה וההרכבה תייקר את המחיר בלפחות 250 ש"ח. אם תרצו, תוכלו להוביל ולהרכיב הכל בעצמכם.

פטריית חימום הקמת פטריות החימום בדרך כלל נלווית להקמות נוספות כמו ציוד הגברה, תאורה, העמדת שולחנות וכיסאות ועוד. חברת ההשכרה תסביר לכם כיצד לתפעל את פטריות החימום בזמן ההקמה או האיסוף - כך שתוכלו להדליק ולכבות אותן כרצונכם. למרות שפטריות החימום מחממות מאוד, לא תצטרכו לחכות יותר מדקות ספורות כדי שיתקררו מספיק בשביל שיהיה אפשר לפרק אותן. הפירוק יעשה בסוף האירוע או ביום למחרת.

פטריית חימום מחוברת לחשמל אפשר לשכור לאירוע

מחיר השכרת פטריות חימום

פטריות חימום הן הפתרון המושלם לחימום אירוע חוץ או אפילו אירוע פנים שאין בו תשתיות הסקה. פטריות החימום מגיעות בגודל קבוע ויכולות לחמם עד 4 שולחנות של 5 אנשים (בדיוק כמו בבתי קפה).
 

פטריית חימום מחיר השכרת פטריית חימום מחוברת לחשמל ינוע בין 150-200 ש"ח.
 

פטריית חימום מחיר השכרת פטריית חימום מחוברת לגז ינוע בין 400-450 ש"ח. ההבדל המשמעותי במחיר נובע ממחיר השכרת בלון הגז.


השכרת פירמידת חימום

פירמידת חימום היא הגרסה הבוהמית יותר של פטריית החימום. באמת. הן משרתות את אותה המטרה, פועלות אותו הדבר וההבדל היחיד ביניהן הוא המראה.
 גם פירמידות חימום מגיעות בגודל קבוע ויכולות לחמם עד 4 שולחנות של 5 אנשים.

פירמידות חימום אפילו חולקות את אותו המחיר עם פטריות החימום:
 

פטריית חימום מחיר השכרת פירמידת חימום מחוברת לחשמל ינוע בין 150-200 ש"ח.
 

פטריית חימום מחיר השכרת  פירמידת חימום מחוברת לגז ינוע בין 400-450 ש"ח. גם כאן, ההבדל המשמעותי במחיר נובע ממחיר השכרת בלון הגז.

פירמידות חימום שאפשר לשכור לאירוע

חברות להשכרת פטריות חימום

אחרי שלמדתם את כל מה שחשוב לדעת על השכרת פטריות חימום, הגיע הזמן להזמין את פטריות החימום שיעזרו לכם להיפטר מהקור דרך רשימת חברות להשכרת פטריות חימום מומלצות, עם חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה לשכור פטריית חימום?

השכרת פטריית חימום עולה 150 ש"ח בממוצע. הובלה והרכבה תייקר את המחיר ב-250 ש"ח לפחות, אבל תוכלו לעשות את זה גם בעצמכם.

מה ההבדל בין פטריות חימום לפרמידות חימום?

ההבדל בין פטריות חימום לפרמידות חימום הוא במראה בלבד: הן עובדות אותו הדבר, מכסות את אותו השטח, צורכות את אותה כמות חשמל או גז ואפילו זהות במחיר.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק