מוקד מידרג: 1-700-707-233

השכרת מקרן

מקרנים להשכרה נבדלים זה מזה בעיקר בעוצמה, ככל שתשכירו מקרן עוצמתי יותר כך הוא יוכל להתאים לאירוע גדול יותר. איך תדעו איזה מקרן להשכיר, מה חשוב לדעת על השכרת מקרן ומסך ומה המחיר, כל המידע מוקרן לפניכם

חברות מומלצות להשכרת מקרן במידרג


השכרת מקרן

מקרן כדי לדעת איזה מקרן לשכור לאירוע, תצטרכו לענות על כמה שאלות –

מספר 1 כמה אנשים מגיעים לאירוע

נורה הפרמטר העיקרי שמשפיע על סוג המקרן להשכרה הוא עוצמת המקרן שנמדד ביחידות לומנס. יחידות אלה מציינות את כמות האור המוקרנת מהמקרן על המסך. מקרנים להשכרה מגיעים בעוצמות שנעות בין 1,500-6,000 לומנס.

תמונה למקרן עוצמתי יותר יש מפתח רחב יותר, כלומר ניתן להקרין את התמונה במידות גדולות יותר בלי לפגוע באיכות שלה. לכן ככל שיש יותר מוזמנים כך תצטרכו לשכור מקרן עוצמתי יותר לאירוע (וגם מסך יותר גדול עליו תקרינו את התמונה הגדולה, אבל לזה תכף נגיע).

אנשים לדוגמה, מקרן בעוצמה של 1,500 לומנס מתאים לאירוע של עד כ-20 איש, מקרן בעוצמה של 3,500 לומנס מתאים לאירוע של עד כ-300 מוזמנים וכו'.

שימוש במקרן להשכרה באירוע גדול

 

מספר 2 מה גודל המקום

כדי שהמקרן יקרין בצורה הטובה ביותר תצטרכו להציב אותו על שולחן או חצובה ייעודית במרחק מתאים מהקיר או המסך. וודאו מול חברת ההשכרה מה המרחק האידיאלי בין המקרן למשטח ההקרנה ובדקו שיש לכם מרחב מספיק במקום האירוע.

מרחק אידיאלי בין מקרן ומסך להשכרה

 

מספר 3 האם האירוע מתקיים בחושך או באור

גרילנדה אם האירוע מתקיים בלילה או במקום סגור שאפשר להחשיך, תוכלו להסתפק במקרן חלש יחסית. לעומת זאת, אם האירוע מתקיים בחדר מואר או בחוץ לפני השקיעה, תצטרכו להשקיע במקרן עוצמתי יותר (מקרן עם לומנס גבוה יותר) ולוודא מול חברת ההשכרה שהמקרן מיועד לעבודה באור.

שימו לב שימו לב, ככל שעוצמת המקרן גבוהה יותר כך הוא פולט יותר אור ולכן החלל בו אתם מקרינים יהיה פחות חשוך. לכן, אם אתם משכירים מקרן להקרנת סרט איימה ביום ההולדת הקרוב וחשוב לכם שהמקום יהיה חשוך לחלוטין גם כשהמקרן פועל – עדיף שתבחרו במקרן בעוצמה נמוכה יותר. לעומת זאת, אם מדובר באירוע לילי מרובה משתתפים עם תאורה, עדיף להשתמש במקרן עוצמתי יותר.

שימוש במקרן להשכרה במקום חשוך למחצה

השכרת מקרן ומסך

סימן קריאה כדאי לדעת שאם אתם שוכרים מקרן, אתם לא חייבים לשכור גם מסך. אם האירוע מתקיים בחלל סגור עם קיר לבן בגודל מתאים - תוכלו להקרין עליו.

מקרן מסך מתי כדאי לשכור את שניהם? השכרת מקרן ומסך מתאימה לאירוע שקורה בחוץ, כשאין קיר שאפשר להקרין עליו או כשאתם רוצים שאיכות ההקרנה תהיה הטובה ביותר. המסך שתשכירו יהיה לבן לחלוטין, חלק ומתוח בניגוד לקיר שלרוב יהיה גבשושי ולא נקי לגמרי ולכן התמונה שמוקרנת עליו תהיה פחות חדה.

 

השכרת מקרן ומסך לאירוע בחוץ

 

השכרת מקרן, מסך וציוד נוסף

חוץ מהשכרת מקרן ומסך כדאי שתבדקו אם אתם זקוקים לציוד נוסף כמו:

רמקולים ציוד הגברה - אם אתם מקרינים סרט או משחק כדורגל, כדי שהאורחים יוכלו גם לשמוע תוכלו לשכור ציוד הגברה. לרוב בתוך המקרן מותקן רמקול אבל הוא לא עוצמתי מספיק כדי שהצליל יגיע לאורחים.

סטנד למקרן מעמד - כדי שהאורחים יסתחררו רק מהיופי עוצר הנשימה של כלת השמחה, המקרן צריך לעמוד על משטח ישר. אם אין לכם שולחן בגודל ובגובה מתאים, תוכלו לשכור גם חצובה למקרן.

קליקר למצגת קליקר - אם אתם מעבירים מצגת חשובה או את כל התמונות מהטיול לדרום אמריקה, כדי שלא תצטרכו להסתבך עם המחשב והעכבר, תוכלו לבדוק אם לחברת ההשכרה יש גם קליקר שהוא מעיין שלט קטן שמאפשר לכם לשלוט במצגת מרחוק – לכבות אותה, להדליק, להצביע על פרטים חשובים וכמובן לעבור בין שקופיות.

 

מקרן להשכרה מוצב על מעמד למקרן בכנס

השכרת מקרן - מחיר

מקרן המחיר הממוצע של השכרת מקרן הוא כ-200 ₪ ליום השכרה. ככל שהמקרן עוצמתי יותר כך מחיר ההשכרה יהיה גבוה יותר.

סטנד למקרן מחיר השכרת חצובה למקרן נע בין 50-150 ₪ ליום השכרה ואף למעלה מזה אם מדובר במקרן גדול במיוחד.

מסך מחיר השכרת מסך למקרן תלוי בגודל המסך. הוא מתחיל בכ-150 ₪ ליום השכרה עבור מסך בגודל של 1.8X1.8 מטר ויכול להגיע גם ליותר מ-1,000 ₪ ליום השכרה עבור מסך גדול במיוחד כמו 3X4 מטר.


חברות מומלצות להשכרת מקרן

אחרי שהבנתם איזה מקרן להשכרה אתם צריכים, האם תצטרכו לשכור מסך וציוד נוסף לאירוע ומה המחירים, תוכלו לפנות לחברה להשכרת ציוד לאירועים המתמחה בהשכרת מקרנים קורנים. כל החברות להשכרת מקרנים מדורגות עם חוות דעת של לקוחות קודמים שגם הם הקרינו שקופיות, תמונות וסרטים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך לבחור מקרן להשכרה?

מקרן להשכרה מומלץ לבחור לפי מספר האנשים שמגיעים לאירוע וכמות האור שצפויה להיות במקום. שני הפרמטרים האלה ישפיעו על בחירת עוצמת המקרן. ככל שעוצמת המקרן גבוהה יותר כך תוכלו להקרין ליותר אנשים ובמקום מואר יותר.

האם צריך לשכור מקרן ומסך?

גם אם אתם שוכרים מקרן אתם לא חייבים לשכור מסך. אם יש לכם קיר מספחיק גדול ולבן, תוכלו להשתמש בו בתור מסך. אם האירוע בחוץ או שחשובה לכם איכות תמונה גבוהה - כדאי לשכור מסך ייעודי בנוסף למקרן.

מה מחיר השכרת מקרן?

מחיר השכרת מקרן הוא כ-200 ₪ ליום השכרה. ככל שעוצמת המקרן גבוהה יותר כך המחיר יהיה יקר יותר.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק