מוקד מידרג: 1-700-707-233

השכרת גנרטור מחיר

בכל אירוע חגיגי בחוץ יש מכשירי חשמל - מנורות, מאווררים, פלטות חימום, תנורים, ציוד הגברה ועוד. אבל מה? בשביל כל הטוב הזה צריך גנרטור שיתפעל את העניינים. בדקנו מה מחיר השכרת גנרטור (500-150 ₪, תלוי בגודל), אספנו טיפים לבחירת הגנרטור המתאים, חישבנו כמה מכשירי חשמל אפשר לחבר אליו, וראינו מה משפיע על מחיר השכרת גנרטור. שיהיה במזל!


מחיר השכרת גנרטור

נתחיל מהסוף. בשביל אירוע קטן צריך לשכור גנרטור בגודל של 3,500-1,000 וואט בדרך כלל, ולא יותר (איזה גודל אתם צריכים? התשובה כאן). אלה הגדלים שרוב חברות השכרת הציוד מחזיקות. לכן, בדקנו מה מחיר השכרת גנרטור ליום שימוש אחד, שמגיע עם מיכל בנזין מלא:

 

גנרטור מחיר השכרת גנרטור 1,000 וואט: 250-150 ₪

גנרטור מחיר השכרת גנרטור 2,500 וואט: 350-250 ₪

גנרטור מחיר השכרת גנרטור 3,500 וואט: 500-300 ₪

גנרטור מחיר השכרת כבל מאריך 5 מטר: 20 ₪

(המחירים ללא מע"מ)

 

מחיר השכרת גנרטור עם הובלה

הרבה אנשים בוחרים לאסוף בעצמם את הגנרטור מחברת הציוד. אבל, אם אתם רוצים שחברת ההשכרה תספק לכם את הגנרטור למקום האירוע ותחבר לכם אותו לכל מכשירי החשמל, תשלמו תוספת של 300-150 ₪ (ללא מע"מ). מחיר השכרת גנרטור עם הובלה תלוי במרחק של חברת ההשכרה ממקום האירוע, ובתחרות בין חברות ההשכרה באזור. אז שימו לב להזמין הובלה מחברה קרובה אליכם.

 

גנרטור להשכרה ליד עץ

 

מחיר השכרת גנרטור עם דלק

גנרטור מאפשר לנו לקחת חשמל לכל מקום, אבל צריך דלק כדי שהקסם הזה יעבוד. שימו לב לכמה דברים חשובים:

גריקן דלק לבדוק את נפח המיכל - גם אם שכרתם גנרטור עם מיכל דלק מלא, עליכם לברר מראש את נפח המיכל. בסופו של דבר, כל ליטר שווה בערך לשעת עבודה. כלומר, גנרטור עם מיכל דלק מלא של 12 ליטר יספיק ל-12 שעות. אם האירוע שלכם יהיה ארוך, קנו ג'ריקן בנזין (20-5 ליטר) בתחנת דלק ותמלאו את הגנרטור לפי הצורך.

דלק ליצור חשמל דלק במיכל הגנרטור - חלק גדול ממחיר השכרת גנרטור הוא בכלל הדלק. רוב חברות ההשכרה ימלאו לכם את הדלק מראש, אבל לא כולן. חשוב לברר מראש אם חברת ההשכרה ממלאת לכם את הגנרטור בדלק. שלא תתקעו ביום האירוע, וכבר היו דברים מעולם.

גנרטור חירום לבית פרטי חסכון במחיר השכרת גנרטור - אפילו שברוב המקרים תקבלו גנרטור עם מיכל דלק מלא, תוכלו לבקש מחברת ההשכרה לא לשלם על הדלק. כל מה שתצטרכו זה להחזיר את הגנרטור עם מיכל מלא כפי שקיבלתם, ככה שתנצלו רק את הכמות שהייתם צריכים.

אש שריפה להבה מילוי דלק בגנרטור - אסור למלא דלק בגנרטור בזמן שהוא פועל. הוא חייב להיות כבוי לחלוטין. בנוסף, חשוב להרחיק אש, סיגריות, גחלים וכל דבר דליק אחר.

 

מילוי בנזין בגנרטור להשכרה

דוגמאות למחירי השכרת גנרטור

קצת דיברנו על המחירים, אבל אולי הנושא עדיין לא ברור לגמרי. כדי לעשות עוד קצת סדר, אספנו לכם דוגמאות למחירי השכרת גנרטור ששילמו לקוחות מידרג, כולל מע"מ:

כסף מחיר השכרת גנרטור ושרשרת נורות גרילנדה, באיסוף עצמי: 200 ₪

כסף מחיר השכרת גנרטור ותאורה לאירוע, כולל הובלה: 300 ₪

כסף מחיר השכרת גנרטור 3,500 וואט עם טנק דלק מלא למסיבה, באיסוף עצמי: 351 ₪

כסף מחיר השכרת גנרטור ליום: 500 ₪

כסף מחיר השכרת שני גנרטורים, באיסוף עצמי: 600 ₪

 

גנרטור להשכרה בטבע

כמה מכשירים אפשר לחבר לגנרטור

כל גנרטור יכול להפעיל כמות מוגבלת של מכשירי חשמל במקביל, וזה נקבע לפי הוואט שהוא מספק. אם יותר מידי מכשירים יהיו מחוברים לגנרטור, הוא לא יעמוד בעומס והחשמל יפול. לכן חשוב לברר מראש כמה וואט המכשירים שלכם צורכים. אם אתם שוכרים גנרטור וציוד נוסף מאותה חברה, אנשי המקצוע ידעו לייעץ לכם כמה מכשירים לחבר לגנרטור. אם אתם שוכרים את הגנרטור לבדו, תצטרכו לחשב בעצמכם. הנה השיטה לחישוב כמות הוואטים הנדרשים:

חישוב מס במפרט הטכני של כל מכשיר חשמלי יש פירוט של הוואטים שהוא דורש, שמסומן ב-W. כדי לדעת בדיוק כמה וואט אתם צריכים, חברו יחד את כל הוואטים של כל המכשירים, והגדילו את המספר ב-25% בשביל מרווח ביטחון (אתם לא רוצים להביא את הגנרטור לקצה גבול היכולת שלו). זקוקים ל-2,000 וואט? שכרו גנרטור 2,500 וואט.

 

שימו לב לדוגמה, באירוע קטן של 50 איש בטבע, בחרנו לשכור:

2 רמקולים בינוניים = 600 וואט

2 פרוז'קטורים = 100 וואט

3 מאווררים גדולים = 750 וואט (שימו לב - הם צורכים הרבה יותר כשרק מדליקים אותם, צריך מרווח בטחון)

מיחם 8 ליטר = 1,400 וואט

סה"כ: 2,850 וואט, וזה בלי שכללנו הטענה של טלפונים, מיקרופון, גרילנדות ועוד כל מיני דברים שדורשים חשמל בשטח. אחרי כל זה, כדאי לשכור גנרטור 3,500 וואט.

 

הפעלה של גנרטור להשכרה

איך לשמור על גנרטור שכור

כשאתם שוכרים גנרטור, אתם בעצם מחזיקים במכונת חשמל רבת עוצמה, אבל עם לב רגיש. לכן חשוב לשים לב לארבעת הדברים הבאים:

נקודה הפעלה - אל תגעו בגנרטור בלי שהסבירו לכם איך מפעילים אותו, גם אם אתם חושבים שאתם יודעים. בקשו מחברת ההשכרה להסביר לכם מראש את כל הפעולות (לחלקן יש גם סרטוני הסברה). עדיף שלא תתקעו ברגע האחרון באירוע, או חלילה תהרסו את הגנרטור.

נקודה העמדה ישרה - הגנרטור חייב לעמוד על משטח שטוח וישר. כלומר, לא במקום תלול על הצד. אם הגנרטור יהיה עקום, יגרמו תקלות בזרימה של הדלק.

נקודה חול ומים - גם אם אתם עושים מסיבה בטבע או בחוף, חשוב להרחיק את הגנרטור מחול, אדמה מתפוררת, בוץ, שלוליות וכדומה. הם יכולים לסתום או להרוס את הגנרטור ולהפסיק את עבודתו. חשוב לדאוג מראש למשטח מוגבה ועמיד בחום.

נקודה מייצב מתח - זה די סטנדרטי, אבל חשוב לברר שחברת ההשכרה מספקת לכם גנרטור עם מייצב מתח. זה מה ששומר על המכשירים היקרים שלכם.

 

גנרטור להשכרה בחוף על משטח מוגבה

חברות מומלצות להשכרת גנרטור

כדי שגנרטור יהיה בטיחותי ולא ישבוק חיים באמצע החגיגה, חשוב לשמור עליו בתנאים נאותים. לכן אספנו לכם רשימה של חברות מקצועיות להשכרת ציוד שמדורגות על ידי לקוחות קודמים. תוכלו לראות איזה דירוג הן קיבלו על השירות, המקצועיות ועל מחיר השכרת גנרטור. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה להשכיר גנרטור?

המחיר תלוי בעיקר בגודל של הגנרטור. אלה המחירים להשכרה ליום אחד עם מיכל דלק מלא, ללא מע"מ:

מחיר השכרת גנרטור 1,000 וואט יהיה 250-150 ₪

מחיר השכרת גנרטור 2,500 וואט יהיה 350-250 ₪

מחיר השכרת גנרטור 3,500 וואט יהיה 500-300 ₪

 

אם תרצו לכלול גם הובלה, תצטרכו לשלם תוספת של 300-150 ₪ (ללא מע"מ).

איך לבצע חישוב גודל גנרטור?

בכל גנרטור מציינים את כמות הוואטים שהוא מספק. כדי לבחור גנרטור בגודל הנכון, חשבו את כמות הוואטים שצורכים מכשירי החשמל שאתם תחברו לגנרטור:

במפרט של מכשיר מציינים את מספר הוואטים שהוא דורש, שמסומן ב-W. כדי לדעת בדיוק כמה וואט אתם צריכים, חברו יחד את כל הוואטים של כל המכשירים, והגדילו את המספר ב-25%. לדוגמה, זקוקים ל-2,000 וואט? שכרו גנרטור 2,500 וואט.

איזה גנרטור אני צריך?

התשובה תלויה במכשירי החשמל שאתה תחבר אליו. על כל גנרטור מצוינת כמות הוואטים שהוא יכול לספק. מהסיבה הזו, צריך לחשב את כמות הוואטים שצורכים מכשירי החשמל שאתם מתכוונים לחבר לגנרטור:

על כל מכשיר מציינים את מספר הוואטים שהוא צורך, שמסומן גם ב-W. חברו יחד את כל הוואטים של כל המכשירים, והגדילו את המספר ב-25% בשביל מרווח ביטחון. לדוגמה, זקוקים ל-2,000 וואט? שכרו גנרטור 2,500 וואט.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק