עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

השכרת כלים לאירועים מחיר

אתם רוצים להזמין כלים חגיגיים לאירוע שלכם ומעדיפים לא לשטוף כלים. זה נראה לנו מאוד מוצדק. לפני שתיצרו קשר עם חברת השכרה, ביררנו מה מחיר השכרת כלים לאירועים (ל-20 אורחים זה יעלה 1,200-1,000 ש"ח), מה כדאי לדעת לפני שמשכירים ומה קורה אם נשברת צלחת (לא צועקים יאסו, אבל זה גם לא סוף העולם). בקיצור, ניתן לכם את כל הכלים לבחור נכון השכרת כלים לאירועים קטנים.

חברות מומלצות להשכרת כלים לאירועים


השכרת כלים לאירועים קטנים

מקובל לשכור כלים בחגים (בעיקר בפסח וראש השנה) אבל השכרת כלים מתאימה להמון אירועים קטנים - בר מצווה, יום הולדת, ברית, שבת חתן או סתם מסיבה משפחתית (באמת צריך סיבה למסיבה?). לא כל קייטרינג יספק לכם כלים, ובטוח תצטרכו כלים אם תזמינו אוכל מוכן.

לכן חברות להשכרת כלים לאירועים קטנים מספקות לכם את הכלים עד הבית, ושוטפות אותם בעצמן (אירועים זה מספיק טררם, לפחות זה יורד לכם מרשימת המטלות). על הדרך אתם שומרים על כדור הארץ ומעניקים לאירוע יותר חגיגיות. בואו נעבור על מחיר השכרת כלים לאירועים קטנים:

 

השכרת כלים לאירוע בחצר

השכרת כלים לאירועים - מחיר

מחיר השכרת כלים לאירועים יכול מאוד להשתנות, ותלוי בגודל, בעיצוב ובחומר. ברוב החברות להשכרת כלים לאירועים קטנים עדיין ניתן לשכור כלים מסוימים לפי הכמות שאתם רוצים, ולכן לאו דווקא משתלם לקחת 'חבילות' כלים (אולי מספיקות לכם 2 צלחות לסועד, ואתם לא צריכים 5 סוגי צלוחיות טפאסים שונות שמוצעות בחבילה). 

ביררנו מה מחיר השכרת כלים לאירועים קטנים, ללא מע"מ:

צלחת וכוס מחיר השכרת צלחות - קטנות או גדולות, פורצלן או זכוכית או קרמיקה, עגולות או מרובעות. צלחת תהיה בטווח המחירים 3-2 ₪ ליחידה.

צלחת וכוס מחיר השכרת קערות מרק - פורצלן או קרמיקה. יהיו בטווח המחירים 4.5-3 ₪ לקערה.

צלחת וכוס מחיר השכרת כוסות שתייה - זכוכית או פורצלן, 2-1.5 ₪ לכוס. כוס יין תעלה 3-2.5 ₪.

צלחת וכוס מחיר השכרת מזלג, מזלגון, סכין, כף וכפית - ברוב העיצובים, סכו"ם יעלה 1.5-1 ₪ ליחידה.

 

נקודה לרוב חברות השכרת כלים לאירועים קטנים יש לפחות 2 סטים שונים מכל דבר, כך שתוכלו לבחור בעיצוב שמוצא חן בעיניכם. לדוגמה, יש כאלה שאוהבים סכו"ם מוזהב או מעוטר, וכאלה שמעדיפים סכו"ם כסוף פשוט. חברות ההשכרה משתדלות לקלוע לטעם של כולם. בקשו לראות תמונות לפני ההשכרה.

 

כלים לאירועים ערוכים על השולחן

 

מחיר השכרת כלים נוספים לאירועים קטנים

לצד הכלים הבסיסיים, ניתן לשכור גם מפות, כלי הגשה וכלים חשמליים לחימום:

צלחת וכוס מחיר השכרת מפות - מחיר של מפה תלוי בגודל ובצבע שלה, וניתן לשכור מפה עגולה, מלבנית או ריבועית. בצבעים סטנדרטיים (כמו לבן או בז') ומבד סאטן או פשתן, מחיר להשכרת מפה יהיה 35-25 ₪ ליחידה.

צלחת וכוס מחיר השכרת מפיות בד - יעלו 2.5-1.5 ₪ ליחידה.

צלחת וכוס מחיר השכרת כף ומזלג הגשה - יהיה 5-4 ₪ ליחידה.

צלחת וכוס מחיר השכרת כלי הגשה - צלחת הגשה, קערת הגשה, מגש, סיר הגשה, קנקן קראף ועוד. כאן המחירים יותר משתנים משום שיש מגוון גדול יותר ועיצובים מיוחדים. בדרך כלל, המחיר יהיה 25-8 ₪ ליחידה.

צלחת וכוס מחיר השכרת פלטת חימום - תעלה 50-45 ₪ ליחידה.

צלחת וכוס מחיר השכרת מיחם - המחיר יהיה 70-50 ₪, וזה לא תמיד תלוי בגודל, באופן מפתיע.

צלחת וכוס מחיר השכרת שפינג דיש - כלי נירוסטה מרובע עם מכסה, המיועד להגשה בבופה. מחיר שפינג דיש פשוט מתחיל ב-20 ₪, אך עבור שפינג דיש חשמלי תוכלו לשלם אפילו 200-70 ₪, אבל זה תלוי מאוד בגודל ובעיצוב.

כסף ככל האירוע שלכם גדול יותר, כך אתם יכולים לקבל מחיר השכרת כלים נמוך יותר פר פריט.

 

שפינג דיש להשכרה באירוע

 

מחיר הובלה של כלים לאירועים

לפעמים ניתן לאסוף עצמאית מהחברה להשכרת כלים, אך ברוב המקרים נהוג לשכור את הכלים יחד עם הובלה עד הבית. חברת ההשכרה מביאה לכם את כל הכלים בארגז פלסטיק כמה שעות לפני האירוע, כפי שהגדרתם, ואוספת לאחר האירוע. כאן כדאי להתייחס ל-2 נקודות:

לוח שנה להזמין מראש - יש להשכרת כלים לאירועים קטנים ביקוש גבוה במיוחד לקראת חגים. מומלץ להזמין לפחות כמה שבועות מראש.

רכב הובלה ואיסוף - מקובל לשכור כלים בחגים ושבתות, אבל שימו לב - חברות ההשכרה יספקו לכם את הכלים וגם יאספו אותם רק ביום חול. כלומר, הכלים המלוכלכים בארגז יעמדו יום-יומיים.


חלק גדול ממחיר השכרת כלים לאירועים הוא בכלל ההובלה והאיסוף שלהם. המחיר הוא בדרך כלל 500-250 ₪, ותלוי במרחק של האירוע. כלומר, כשאתם מחפשים חברת השכרה, מומלץ לבדוק שהיא קרובה אליכם.

 

מיחם להשכרה באירוע

כשרות השכרת כלים לאירועים

מלבד חברות מיוחדות שמשכירות כלים כשרים לציבור הדתי, רוב החברות להשכרת כלים לאירועים קטנים לא מתחייבות על כשרות. אך גם בחברות הכשרות - שימו לב שאין משגיח באירוע, והכל תלוי ברמת ההקפדה של השוכרים הקודמים. מי שהכשרות חשובה לו יכול לשכור כלי זכוכית. בנוסף, רוב החברות מחזיקות סטים נפרדים לבשר וחלב. 

צלחת וכוס פסח - רוב החברות לא מחזיקות סטים נפרדים לפסח, אבל כן יעבירו את הכלים שטיפה בהרתחה לפני החג.


ניקיון ושטיפה - השכרת כלים לאירועים

טבעי לדבר על ניקיון אחרי שמדברים על פסח. אז בכל אירוע, לא משנה מתי במהלך השנה, הכלים מגיעים בארגז פלסטיק. כשאתם מסיימים לאכול, כל מה שצריך זה להוריד את שאריות האוכל מהכלים ולהחזיר לארגז. אין צורך לשטוף או להכניס למדיח, לזה החברה דואגת. ההשכרה פוטרת אתכם משטיפת כלים, ואנחנו מקווים שתהנו מהיתרון הזה מאוד. פוליש קריסטל לרצפה

 

שולחן באירוע

שברת? לא שילמת

אם במהלך השכרת הכלים נשברה לכם כוס או הלכה לאיבוד כפית, אל תילחצו. חברות ההשכרה רגילות לזה ומקבלות את זה. אבל אם חגגתם קצת יותר מידי ונשברו כמה כלים, או החלטתם לעשות שמח, לשבור צלחות ולצעוק "יאסו", חברת ההשכרה תחייב אתכם בשווי של הציוד שנהרס או אבד. לדוגמה, אם שכרתם 30 כוסות ונשברה אחת, לא נורא. אם נשברו 5, סביר שיחייבו אתכם. כסף


דוגמאות למחיר השכרת כלים לאירועים

פירקנו את המחיר להמון חלקים, אבל עדיין לא ברור כמה כל זה יעלה ביחד. כדי לאסוף הכל, ריכזנו לכם כמה דוגמאות למחיר השכרת כלים לאירועים ששילמו לקוחות מידרג, כולל מע"מ:

צלחת וכוס השכרת כלים (צלחות, סכו"ם וכוסות) לכ-15 איש, כולל הובלה ואיסוף: 1,000 ₪

צלחת וכוס השכרת כלים (סכו"ם, צלחות וכלי הגשה) לכ-25 איש, כולל הובלה ואיסוף: 1,200 ₪

צלחת וכוס השכרת כלי אוכל ל-20 איש לליל הסדר, כולל הובלה ואיסוף: 1,200 ₪

צלחת וכוס השכרת כלים (40 צלחות, כוסות וסכו"ם), כולל הובלה ואיסוף: 1,700 ₪

צלחת וכוס השכרת כלים (מזלגונים, כפיות, כוסות יין וכוסות שתיה) לאירוע של 100 איש, כולל הובלה ואיסוף: 2,350 ₪


חברות מומלצות להשכרת כלים לאירועים

לפני שבוחרים חברה להשכרת כלים לאירועים קטנים, חשוב לבדוק חוות דעת של לקוחות קודמים. כדאי לראות איך היה השירות: האם הכלים היו נקיים ובמצב טוב? האם החברה הגיעה בשעה שקבעתם? האם המחיר היה הוגן? לכן ריכזנו לכם רשימה של חברות להשכרת כלים לאירועים, שלכולן יש חוות דעת אמיתיות ודירוגים. מוזמנים לבדוק.

 

 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק