מוקד מידרג: 1-700-707-233

השכרת מצננים

אם אתם רוצים לוודא שבאירוע שלכם תנשב מספיק רוח כדי שתוכלו לשכב לנוח, המאמר הבא בשבילכם: נפרט על סוגי השכרת מצננים שונים לאירועים, האם הם מתאימים לאירועי פנים (ספוילר: רק פתרונות קירור אחרים, כמו מזגנים ניידים ומאווררים), ומה המחירים שלהם. כדי לא לצנן את ההתלהבות, בואו נתחיל לדבר על השכרת מצננים.


השכרת מצננים

כולם יודעים שהסוד לאירוח טוב הוא לוודא שיש לאורחים אוויר קריר צלול כיין, ומיד נפרט על סוגי המצננים השונים שתוכלו לשכור לאירועים וגם על פתרונות קירור נוספים: מאווררים ומזגנים ניידים.

רוח במדינה חמה כמו שלנו, תוכלו לצנן כל אירוע, אבל לא תמיד בעזרת מצנן - אם האירוע מתקיים באזור לח או סגור וצפוף לדוגמא, כדאי לשקול מזגן נייד: מצנן במקרה כזה, פשוט ימשיך להעיף עליכם את האוויר הלח ויצור אפקט חממה לא נעים.

רוח בהשכרת מצננים לאירוע, או "צ'ילרים", חברת ההשכרה תבקש מכם לבדוק כמה השטח מרוחק מנקודות חשמל. כדאי לדעת שאפילו אם נקודות החשמל קרובות, זה לא אומר שארון החשמל יעמוד בצריכת החשמל של המצננים. אבל אל תדאגו, הם לא צורכים המון: בין 300-900 וואט (תלוי בעוצמה שנגיע אליה בהמשך). במידת הצורך חברת ההשכרה תביא איתה גנרטור: מחיר השכרת גנרטור של 1,000 וואט מתחיל ב-250 ש"ח, ויכול להגיע עד 500 ש"ח לגנרטור של 3,500 וואט. הוא יהיה חלק מהצעת המחיר שתקבלו מחברת ההשכרה.

רוח ביום האירוע, חברת ההשכרה תגיע עד שעה לפני שהוא מתחיל בשביל להעמיד את המצננים במקום ולחבר אותם לחשמל. תוכלו להוביל ולהרכיב את המצננים בעצמכם אם תרצו. אם תחליטו לשכור מזגנים ניידים לעומת זאת, דורשים הרכבה והקמה יותר מורכבות (וכמובטח, על כך בהמשך). אם אתם מעדיפים שאנשי מקצוע יטפלו בהכל, ההובלה וההרכבה תייקר את המחיר ב-250 ש"ח לפחות. חיבור ותפעול המצננים בדרך כלל נלווה להקמות נוספות של ציוד לאירועים כמו העמדת שולחנות וכיסאות, ציוד הגברה, הצללה ועוד. חברת ההשכרה תסביר לכם כיצד לתפעל את המצננים בעת ההקמה או האיסוף - כך שתוכלו להדליק ולכבות אותם כרצונכם. הפירוק יעשה בסוף האירוע או ביום למחרת.

מצנן שאפשר לשכור לאירוע בפעולה

מצננים לאירוע

מצננים הם האחים הגדולים והמשוכללים יותר של המאווררים הביתיים. הם חזקים יותר, מאסיביים יותר, ובעזרת מילוי של מים קרים וקרח, הם אפילו הופכים את האוויר לנעים וקריר יותר - בעזרת שימוש במצננים, תוכלו להוריד את הטמפרטורה ב-10 מעלות לפחות! ואל תדאגו, הם לא משפריצים מים. בזכות המערפלים שנמצאים בתוכם (מהמילה "ערפל"), מצננים מייצרים רוח חזקה עם נתזים עדינים של מים, so chill.

מצננים יכולים להתאים גם לאירועי פנים וגם לאירועי חוץ, אך מומלצים יותר לאירועי חוץ בגלל הרעש שהם עושים. ותאמינו לנו, הם עובדים קשה.

מצנן קטן שאפשר לשכור לאירוע פנים

מחיר השכרת מצננים

עוצמת מצננים נמדדת במק"ש (מטר מעוקב לשעה): ככל שמספר המק"ש יותר גדול, כך המצנן מקרר למרחק יותר גדול. הם מגיעים במגוון גדלים וצורכים כמות חשמל שונה. הכנו לכם שלוש דוגמאות:

אייקון של שבשבת רוח מצנן 5,000 מק"ש מקרר עד 30 מטר, צורך 300 וואט ומחירו נע בין 300-500 ש"ח

אייקון של שבשבת רוח מצנן 7,000 מק"ש מקרר עד 80 מטר, צורך 600 וואט ומחירו נע בין 500-800 ש"ח

אייקון של שבשבת רוח מצנן 10,000 מק"ש מכסה עד 100 מטר, צורך 900 וואט ומחירו נע בין 800-1,000 ש"ח

דוגמא למצנן שאפשר לשכור לאירוע

פתרונות קירור נוספים לאירועים

כמו שהבטחנו בהתחלה, בואו נדבר על שני פתרונות קירור נוספים שאפשר לשכור לאירועים: מזגנים ניידים ומאווררים.

מזגן נייד

מזגן נייד הוא הפתרון המושלם לאירועי פנים בלי תשתית אוורור, כמו באוהלים.

וי מתאימים לאירועים גדולים: מזגנים ניידים מתאימים בדרך כלל לאירועים גדולים, כמו באולם ספורט. אם תמלאו את האולם, תצטרכו לפחות שבעה מזגנים ניידים.

וי טמפרטורה גמישה: בעזרת מזגן נייד תוכלו לבחור איזה טמפרטורה תרצו, בדיוק כמו בבית.

וי שקט ושלווה: בשימוש במזגן נייד, לא "תסבלו" רעש מיותר - הגנרטור שעושה את הרעש יהיה רחוק מכם, מחוץ לאוהל או למבנה.

איקס הקמה מורכבת: בניגוד למצננים שהזכרנו קודם או למאווררים שנזכיר בהמשך, מזגנים ניידים מורכבים יותר להקמה וידרשו הובלה של כל הקונסטרוקציה: המזגן הנייד, הסטנד שעליו יעמוד, אבטחת המזגן, חיבור לגנרטור ועוד, ולכן חברת ההשכרה תוביל ותרכיב אותו בעצמה.

איקס מחירכמו שניחשתם, המחיר בהתאם - מחיר השכרת מזגן נייד אחד מתחיל ב-3,000 ש"ח, לא כולל מע"מ, הובלה והקמה.

מאווררים

מי מאיתנו לא דיבר למאוורר כדי לשמוע את הגרסה הרובוטית של עצמו? מאווררים להשכרה הם בדיוק כמו המאווררים הביתיים, רק יותר גדולים.

וי קלילים: מאווררים הם גם קלים פיזית וגם קלים להרכבה, הקמה ושינוע.

וי לא תופסים הרבה מקוםהמאווררים יכולים להיראות בדיוק כמו גרסה מגודלת של המאוורר הביתי, על חצובה, או שתוכלו לתלות אותם במקום גבוה יותר כך שלא יתפסו מקום על הרצפה.

וישקט יחסית: מאווררים לא מרעישים כמו מצננים.

וי מחיר: מחיר ממוצע של מאוורר הוא 150 ש"ח, לא כולל מע"מ.

איקס מכסים שטח מצומצם בלבד: מאווררים יכולים לכסות שטח מצומצם מאוד. במדינה חמה כמו שלנו, יכול להיות שתרצו פתרון קריר יותר מאשר לעמוד בתור למאוורר או לחכות שהוא יגיע אליכם.

מאוורר שאפשר לשכור לאירוע

השכרת מצננים - תמונות מלקוחות מידרג


חברות להשכרת מצננים לאירועים

אחרי שלמדתם על השכרת מצננים והשכרת צ'ילרים, הגיע הזמן להזמין את המצננים שישיבו את הרוח למפרשים שלכם דרך רשימת חברות להשכרת מצננים מומלצות, עם חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה פתרונות קירור לאירועים יש?

חברות השכרת ציוד לאירועים יכולות להציע שלוש פתרונות קירור: מצננים, מזגנים ניידים ומאווררים.

כמה עולה לשכור מצנן לאירוע?

מצננים מגיעים בגדלים שונים, מה שמשפיע על המחיר כמובן. הכנו לכם שלוש דוגמאות:

  • מחיר מצנן 5,000 מק"ש נע בין 300-500 ש"ח
  • מחיר מצנן 7,000 מק"ש נע בין 500-800 ש"ח
  • מחיר מצנן 10,000 מק"ש נע בין 800-1,000 ש"ח

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק