עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת מנעול תיבת דואר

השימוש בתיבת דואר אולי כבר לא אופנתי במיוחד, אבל עדיין מעצבן מאוד אם היא לא נפתחת. החלפת מנעול תיבת דואר נפוצה בעיקר בגלל איבוד מפתח, ועולה בין 200-250 ₪. מה כולל תהליך החלפת מנעול תיבת דואר והאם אפשר לעשות אותו לבד? כל הפרטים שיעזרו לכם לשמור על המכתבים שלכם בטוחים, במאמר הבא


מתי צריך החלפת מנעול תיבת דואר

החלפת מנעול תיבת דואר יכולה לקרות בגלל כמה מצבים:

מנעולאיבוד מפתח - הסיבה השכיחה ביותר, שמצריכה גם פריצה של מנעול תיבת הדואר וגם החלפה שלו לאחר מכן, היא שפשוט לא מוצאים את המפתח לתיבה.

מנעולצילינדר מקולקל - מנעול תיבת הדואר כבר לא עובד טוב, המפתח לא מסתובב והפתיחה שלו קשה ולא זורמת. במקרים כאלה כדאי להקדים תרופה למכה ולהחליף את מנעול תיבת הדואר לפני שהתיבה לגמרי לא תיפתח.

מנעולהמנעול נשבר או לא נפתח - שלב אחד אחרי צילינדר שמקשה על הפתיחה הוא שהמפתח לא מצליח להסתובב בתיבת הדואר, או שהמנעול שבור. גם במקרה זה יהיה צריך לפרוץ את מנעול תיבת הדואר ולאחר מכן להחליף אותו.        

מנעולמעבר דירה - אם עברתם לדירה חדשה ולא מתחשק לכם שלדיירים הקודמים תהיה גישה לתיבת הדואר שלכם, החלפת מנעול תיבת דואר היא פתרון מצוין למצב הזה.

 

החלפת מנעול תיבת דואר לבד

מנעול תיבת דואר הוא מנעול פשוט מאוד, כך שאם אתם רוצים להתנסות בהחלפת מנעול תיבת דואר בעצמכם זה אפשרי. למנעול תיבת דואר בדרך כלל יש שלושה חלקים שאפשר להבריג או לשלוף החוצה בעזרת פלאייר וקצת כוח בידיים, ולאחר מכן מתקינים מנעול חדש שניתן לקנות כמעט בכל חנות שמוכרת מנעולים.

עם זאת, אם אין לכם חוש טכני ואף פעם לא הייתם חזקים בתיקונים, לא בטוח שהמאמץ משתלם כל כך.

 

תיבת דואר עם מנעול שבור

תהליך החלפת מנעול תיבת דואר

אם החלטתם שלהחליף מנעול תיבת דואר לבד זה לא בשבילכם וקראתם למנעולן, הוא יבדוק קודם כל אם המנעול דורש פריצה או החלפה בלבד. פריצה תידרש במקרה של איבוד מפתח או שהמנעול נשבר והתיבה נשארה נעולה ולא ניתנת לפתיחה. אם המפתח אבד אך התיבה נשארה פתוחה, לא צריך לפרוץ את המנעול.

אלה שלבי החלפת המנעול בתיבת דואר:

מספר 1 צבוע במקרה של פריצה - המנעולן יפרוץ את המנעול ויעקוף את הצורך במפתח בעזרת כלי חד כמו סיכה, או מקדחה אם המנעול ממש קשה לפריצה.

מספר 2 צבוע החלפת המנעול - המנעולן יפתח את התיבה ויוציא את כל החלקי המנעול מקדימה ומאחורה בעזרת הברגה ושליפה של הצילינדר.

מספר 3 צבוע במקרה שהמנעול לא נפרץ - אם התיבה פתוחה ולא נעולה, ואין צורך לפרוץ את המנעול לפני ההחלפה, המנעולן ישחרר את הצילינדר מאחור, יוציא את המנעול הישן וירכיב אחד חדש.

 

זמן עבודה זמן החלפת מנעול תיבת דואר הוא כ-10 דקות. במקרה שיש צורך בפריצה לפני ההחלפה, כל התהליך יכול לקחת כ-20 דקות.  

מפתחמנעול תיבת דואר הוא מנעול פשוט שניתן למצוא בכמעט כל חנות שמוכרת מנעולים. עם זאת, אין צורך לקנות את המנעול לפני. המנעולן מביא איתו את המנעול המתאים, שאיתו באריזה מגיעים בדרך כלל 2-3 מפתחות. מנעולים לתיבת דואר הם לרוב פשוטים. במידה ויש לכם מנעול חכם או מתוחכם יותר, כדאי לציין את זה בשיחת הטלפון עם המנעולן.

 

תיבת דואר עם מפתח במנעול

מחיר החלפת מנעול תיבת דואר

כיוון שמנעול תיבת דואר הוא מנעול פשוט, ברוב המקרים ההחלפה שלו לא תעלה הרבה גם אם היא כוללת פריצה. עם זאת כדאי לזכור שבתחום המנעולנות אין רגולציה, כלומר אין מחיר מוגדר וכל מנעולן נוקב במחיר הראוי לדעתו, מה שגורם לטווח המחירים להיות יחסית רחב.

מנעול מחיר החלפת מנעול תיבת דואר ללא פריצה - 150-250 ₪.

מנעול מחיר פריצת מנעול תיבת דואר לפני החלפה תוסיף בין 50-150 ₪.

מנעול שימו לב במידה ויש מספר תיבות דואר שדורשות החלפה של מנעול, המחיר עבור כל מנעול יהיה זול יותר, לכן אם יש עוד שכנים שמעוניינים בהחלפת מנעול לתיבת הדואר שלהם, שווה לתאם הגעה של מנעולן אחד לכולם.


מנעולנים מומלצים להחלפת מנעול תיבת דואר

הבנתם שהחלפה עצמאית של מנעול תיבת דואר זה לא בשבילכם? כאן אתם יכולים למצוא מנעולנים מומלצים להחלפת מנעול תיבת דואר לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. אחרי שהמנעולן יבצע את העבודה, תוכלו גם אתם לדרג אותו ולתת את חוות דעתכם. אל תדאגו, לא תצטרכו לשלוח אותה בדואר, נציג מהמוקד שלנו יתקשר (בטלפון) לשמוע איך היה לכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה מחיר החלפת מנעול תיבת דואר?

בדרך כלל, מחיר החלפת מנעול תיבת דואר נע בין 150-300 ₪, ופריצה תוסיף בין 50-200 ₪. כדאי לזכור שבתחום המנעולנות אין אחידות במחירים, ולכן הטווח רחב.

מתי נדרשת החלפת מנעול תיבת דואר?

לרוב החלפת מנעול תיבת דואר נדרשת כי מאבדים את המפתח, אך יש מקרים נוספים כמו מעבר דירה או צילינדר מקולקל בהם יש צורך להחליף את מנעול התיבה.

מה תהליך החלפת מנעול תיבת דואר?

מנעול תיבת דואר הוא מנעול פשוט, ולכן ההברגה שלו החוצה היא יחסית קלה. במידה ויש צורך בפריצת המנעול לפני ההחלפה, המנעולן יפרוץ את המנעול בעזרת חפץ חד או מקדחה, ולאחר מכן ירכיב את המנעול החדש.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק