עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

קיבוע כספת לקיר

כספת ביתית כאן כדי להגן על הנשק והחפצים שלכם. אבל, בלי קיבוע הכספת לקיר - היא עושה רק חצי עבודה. בניגוד לחברות, כספת טובה צריכה להיות מקבועת. ככה גם גנבים תחמנים לא יצליחו לקחת איתם את הכספת ולפרוץ אותה בהמשך. קיבוע כספת בקיר מתבצע בעזרת ברגים מיוחדים. איזה כספות אפשר לקבע, וכמה זה עולה? למידע הזה לא צריך קוד סודי, פשוט תמשיכו לקרוא


קיבוע כספת לקיר

נתחיל בעיקר - קיבוע כספת לקיר הוא עניין פשוט וחשוב, שלוקח בין 5-15 דקות. קצת כמו חתונה, הצעד הראשון לקיבוע הכספת לקיר מתחיל בכלל בבחירת הלוקיישן: 

נקודה סוג הקיר: הקיר המומלץ ביותר לקיבוע הכספת הוא קיר שעשוי מבטון, אבל אפשר לקבע גם לקיר לבנים. התקנת כספת בקיר בטון היא המאובטחת ביותר, בגלל החוזק של הקיר. אם יש לכם קיר גבס, מומלץ שלא לקבע עליו את הכספת. קיר גבס נחשב לחלש יותר ולכן קל לעקור את הכספת ממנו.

טיפ אם יש לכם קירות גבס, תוכלו לקבע את הכספת בארון או ברצפה.

 

נקודה בחירת מיקום: המקום המומלץ ביותר להתקנת כספת לאקדח הוא בממ"ד. הקיר בממ"ד עשוי מבטון מזוין ולכן ההתקנה תהיה מאובטחת וחזקה. אם אין לכם ממ"ד, תוכלו להתקין את הכספת בכל קיר בטון אחר בבית. יחד עם המנעולן, תוכלו לבחור קיר מתאים מבחינת מבנה הבית והנוחיות שלכם להתקנת הכספת.

כספת לקיבוע הכספת לקיר, המנעולן יקדח חורים בקיר המיועד, ויקבע את הכספת דרך נקודות התליה שבדופן האחורית­. לקיבוע המנעולן ישתמש בברגים גדולים שנקראים ג'מבואים, שמקשרים בין הכספת לקיר.

 

קיבוע כספת לקיר

איזה כספת אפשר לקבע לקיר?

יש מגוון רחב של כספות, לא את כולן אפשר לקבע לקיר. סוג הנעילה של הכספת, דיגיטלי או מכאני, לא משפיע על קיבוע הכספת לקיר. אז מה כן? בדקו שבדופן האחורית של הכספת ובתחתית שלה, יש שני חורים. החורים האלה נקראים נקודות תלייה ודרכם מקבעים את הכספת לקיר.

טיפ לרוב, יצוין על המפרט של הכספת אם היא ניתנת לקיבוע בקיר.

 

כספת ביתית קטנה

תקן כספת לאקדח - חובת קיבוע

אם אתם מטמינים בכספת הביתית כסף, דרכונים או את תכשיטים שקיבלתם מסבתא רותי, קיבוע כספת זה לגמרי צעד ביטחון חשוב. אבל, אם הכספת שלכם משמשת לאחסון אקדח, קיבוע הכספת לקיר זה צעד הכרחי. בכל זאת, אם יגנבו לכם את הדרכון זה לגמרי מצער, אבל אם יגנבו לכם את האקדח – אתם בבעיה.

בורג להתקנת קירוי לפרגולה למשרד לביטחון לאומי יש הנחיות קבועות על אחסון כלי ירי פרטי, כדי לשמור על הנשק בצורה המאובטחת ביותר. ההנחיה קובעת שכספת ביתית לאקדח חייבת להיות מקובעת לקיר באמצעות עוגנים או ברגים. נשק זה לא משחק ילדים, אז זה הזמן להיות אזרחים שומרי חוק. 😊

 

סימן קריאה שימו לב: יש פורצים שמנוסים גם במשיכת הכספת מהקיר. לכן, צריך להקפיד על התקנה נכונה, חזקה ומאובטחת על ידי מנעולן מוסמך.

כספת קיבוע כספת לקיר זה לא צעד שעושים כל יום. קיבוע חזק ואיכותי, עלול גם להקשות עליכם במקרה שהיא מתקלקלת או שתרצו להעביר אותה למקום אחר. לכן, כדאי להיות בטוחים במאה אחוז על הקיר שתבחרו לקבע את הכספת. חשוב גם לוודא שאתם זוכרים את הקוד לכספת, ואת המקום בו שמתם את המפתחות ספייר, כדי שלא תצטרכו לפרוץ אותה.

 

כספת לא מקובעת

מחיר קיבוע כספת לקיר

שקל מחיר קיבוע כספת ביתית קטנה נע בין 450-550 ₪ ולא כולל את הכספת עצמה.

שקל מחיר כספת ביתית קטנה נע בין 200-650 ₪ ולא כולל את ההתקנה.


מנעולנים מומלצים לקיבוע כספת לקיר

קיבוע כספת לקיר זה אומנם תהליך מהיר, אבל ההתקנה צריכה להיות מקצועית וחזקה. אחרי שרכשתם כספת לקיר, ועולה לכם השאלה איך מתקינים כספת ביתית תוכלו להקליק על הקישור ולמצוא מנעולנים מומלצים לקיבוע כספת לקיר.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך יודעים אם אפשר לקבע כספת לקיר?

בודקים אם יש 2 חורים בדופן האחורית של הכספת, או אם רשום במפרט שיש אפשרות לקבע את הכספת לקיר.

מה המחיר לקיבוע כספת ביתית?

בין 450-550 ₪.

על איזה קיר כדאי להתקין כספת לאקדח?

קיר בטון הוא המומלץ ביותר, אפשר גם על קיר לבנים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק