עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מנעול אלקטרומגנטי

הוא אמנם לא מתאים לדלתות כניסה בבתים פרטיים, אבל מנעול אלקטרומגנטי הוא פתרון נעילה מצוין למשרדים, בתי עסק ובניינים. מנעול אלקטרומגנטי בטיחותי יותר ממנעול פשוט, והרבה פחות נוטה לשחיקה ובלאי. לעומת זאת, תמיד צריך לקחת בחשבון שבמקרה של הפסקת חשמל - המנעול מפסיק לעבוד וכל אחד יוכל לפתוח את הדלת. כל המידע על מה זה מנעול אלקטרומגנטי, למי הוא מתאים וכמה עולה להתקין אותו – במדריך שלפניכם


מנעול אלקטרומגנטי

כמו שבטח הצלחתם לנחש, הנעילה במנעול אלקטרומגנטי מבוססת על משיכה של שני מגנטים אחד לשני. מדובר בשתי לוחיות, כאשר אחת מותקנת על הדלת עצמה והשנייה על המשקוף. כל עוד עובר ביניהן זרם חשמלי, הן נמשכות אחת לשנייה ומחזיקות את הדלת סגורה. ברגע שמשחררים את הזרם, הקשר המגנטי ניתק והדלת נפתחת.

ניתוק הזרם החשמלי במנעול אלקטרומגנטי מופעל בדרך כלל על ידי קודן, אבל טכנית הוא יכול לעבוד גם עם צ'יפ, כרטיס מגנטי, טביעת אצבע וכו'.

 

יתרונות וחסרונות של מנעול אלקטרומגנטי

יש הרבה סיבות לבחור במנעול אלקטרומגנטי, אבל הוא לא מתאים לכל מקום. לדוגמא, חשוב לציין שמנעול אלקטרומגנטי לא מתאים כדלת כניסה לבית פרטי ולא יכול להחליף מנעול רב בריחי. 

 

יתרונות:

וי מתאים לכל סוגי הדלתות: אלומיניום,  זכוכית, עץ ועוד – לא משנה איזה סוג דלת יש לכם, כנראה שניתן להתקין עליה מנעול אלקטרומגנטי די בקלות.

וי לא נוטה לשחיקה ותקלות: בניגוד למערכת נעילה רגילה של מנגנון וצילינדר, שרגישה מאוד לשימוש אגרסיבי וטריקות, מנעול אלקטרומגנטי כמעט אף פעם לא מתקלקל ונוטה להאריך ימים.

וי קשה יותר לפריצה ממנעול עם צילינדר: בעוד שמנעול צילינדר פשוט (כזה שאיננו רב בריחי) ניתן לפריצה די בקלות, מנעול אלקטרומגנטי מספק רמת בטיחות יותר גבוהה.

 

חסרונות:

איקס הדלת נפתחת במקרה של הפסקת חשמל: אם יש במקרה הפסקת חשמל באזור, המנעול האלקטרומגנטי יפסיק לעבוד וכל אחד יוכל לפתוח את הדלת.

איקס יקר יותר ממנעול עם צילינדר.

איקס פחות אסתטי ובעל מראה מסורבל.

 

מנעול אלקטרו מגנטי

התקנת מנעול אלקטרומגנטי

אפשר לחלק את התהליך של התקנת מנעול אלקטרומגנטי לשניים: התקנת הקודן, והתקנה וחיבור של המנעול אליו.

 

התקנת קודן

הדבר הראשון והחשוב ביותר שצריך לדעת לגבי התקנת הקודן הוא שזאת ממש לא עבודה שכל מנעולן מבצע. לפעמים תאלצו להזמין איש קודנים להתקנת הקודן, ומנעולן, בנפרד, להתקנת המנעול עצמו. לעומת זאת, כן יש מנעולנים מסוימים שמתקינים גם את הקודן עצמו, אבל זה תלוי בתשתית החשמל שכבר יש בנקודה שבה רוצים להתקין את הקודן (לדוגמא, האם כבר יש שם חיווט או לא).

לכן, אם חשוב לכם לאחד את העבודות, אנחנו ממליצים לוודא עם המנעולן שהוא מבצע גם התקנת קודן עוד לפני שהוא מגיע. 

 

התקנת מנעול אלקטרומגנטי

לאחד שהקודן מותקן, כל שנותר הוא להתקין את המנעול עצמו. המנעול בדרך כלל מותקן בפינה העליונה של הדלת על ידי הברגה של שני החלקים שלו, אחד למשקוף והשני לדלת עצמה. לאחר מכן, יעביר המנעולן חיווט משני חלקי המנעול לקודן ויחבר אותו.

 

אלקטרו מגנט לדלת

מחיר התקנת מנעול אלקטרומגנטי

מחיר התקנת מנעול אלקטרומגנטי נע בדרך כלל בין 800-1,200 ש"ח ללא מע"מ, וכולל גם את מחיר המנעול עצמו וגם את עבודת ההתקנה. מחיר התקנת מנעול אלקטרומגנטי מושפע מכמה גורמים: 

חץ סוג ומשקל הדלת: יש כל מיני סוגים של מנעולים אלקטרו מגנטים, והם צריכים להתאים לדלת הספציפית שלכם. לדוגמא, דלת בכניסה לבניין מגורים היא בדרך כלל יותר קטנה וקלה מדלת בכניסה לבניין משרדים, ולכן המנעול שצריך עבורה יעלה פחות.

חץ התקנת הקודן: כפי שאמרנו, לא כל מנעולן מתקין קודנים. טווח מחירים זה מתייחס לאלה שכן כוללים את הקודן בתוך עבודת ההתקנה הכוללת, ולא למחיר של עבודות עבורן יש לקרוא לאיש קודנים בנפרד מהמנעולן. המחיר שהמנעולן יגבה מכם על התקנת הקודן גם תלוי בקודן עצמו ובמחיר שלו, וגם במורכבות עבודת החשמל שצריכה להיעשות על מנת להתקין אותו. לדוגמא, אם אין חיווט בנקודה, המחיר יעלה.


מנעולנים מומלצים להתקנת מנעול אלקטרומגנטי

אחד היתרונות של מנעול אלקטרומגנטי הוא שהוא לא נוטה לבעיות. אז בשביל לנצל את היתרון הזה עד הסוף, כדאי להיעזר במנעולן שמבצע את ההתקנה באופן הטוב ביותר. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של מנעולנים מומלצים, מלווים בחוות דעת של לקוחות קודמים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק