עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת צילינדר שריונית חסם

נתחיל בחדשות הטובות - החלפת צילינדר של שריונית חסם היא עבודה פשוטה, קלה ומהירה. אם אתם צריכים להחליף צילינדר שריונית חסם זה כנראה כי הוא נתקע מלכלוך או אבק, ולכן אנחנו ממליצים להשקיע בתחזוקה שלו, כי חלקים של שריונית חסם הם מהיקרים בשוק. איך בדיוק אתם יכולים למנוע בעיות בצילינדר, יחד עם שאר המידע על המחלפת צילינדר שריונית חסם - בעמוד הבא


בעיות נפוצות בצילינדר שריונית חסם

נתחיל בניפוץ מיתוסים: על אף שמנגנונים של שריונית חסם הם מהקשים ביותר להחלפה בשוק, ודורשים הסרה של הדלת מהצירים, הצילינדרים של שריונית חסם דומים מאוד לצילינדרים של מנעולים רב בריחיים אחרים בשוק. המשמעות של זה היא שכל תקלה שיכולה לקרות בצילינדר רגיל, יכולה לקרות גם בצילינדר שריונית חסם, כשאלו התקלות הנפוצות:

כוכביתמפתח תקוע: אם אתם מרגישים התנגדות או ״תקיעות״ כשאתם מנסים לסובב את המפתח בצילינדר, זה כנראה נובע מהצטברות של חול, אבק ולכלוך. במקרים כאלה שימון יכול לעזור, אבל זה בדרך כלל פתרון ״פלסטר״ שמשפר את המצב לתקופה קצרה עד שהבעיה חוזרת. אם המפתח שלכם מתחיל להיתקע, שווה להזמין מנעולן להחלפת צילינדר לפני שאתם נתקעים מחוץ לבית.

כוכביתמפתח נשבר בצילינדר: זאת דווקא בעיה שיותר נפוצה בדגמים המשוכללים של שריונית חסם, כאלה עם כרטיס שכפול למפתח. המפתחות בדגמים נוטים להיות יותר עדינים ולכן נשברים יותר בקלות בצילינדר.


החלפת צילינדר שריונית חסם

אז איך עובדת החלפת צילינדר שריונית חסם? 

אחד מסירים את בורג האלם מהידית.

שתיים משחררים שניים או ארבעה ברגים מהפלטה (תלוי בדגם).

שלוש משחררים את הברגים ממגן הצילינדר.

ארבע מבריגים החוצה את הבורג הארוך ששומר את הצילינדר במקומו.

חמש מוציאים את הצילינדר מהדלת ומכניסים במקומו את הצילינדר החדש.

שש מבריגים חזרה את כל הפרזול לפי הסדר.

 

צילינדר לדלת

מחיר החלפת צילינדר שריונית חסם

המחיר של החלפת צילינדר שריונית חסם נע בין 350-600 ש"ח, וחוץ ממועד הקריאה והמרחק, אחד הגורמים שהכי משפיעים על המחיר הוא סוג הצילינדר. לשריונית חסם יש מספר סוגים של צילינדרים, כשהמתקדמים ביותר מכילים מנגנון נגד ״פריצה שקטה״, ומפתחות שאפשר לשכפל רק בעזרת כרטיס מגנטי אישי. כל מנגנוני הבטיחות האלה מייקרים את מחיר הצילינדר.

 

האם אפשר להחליף צילינדר שריונית חסם לבד

מצד אחד, החלפת צילינדר היא לא עבודה מורכבת שדורשת מיומנות טכנית, וכן, גם אדם שאיננו מנעולן מסוגל להחליף צילינדר שריונית חסם לבד. מצד שני, אם אתם לא יודעים בדיוק מה אתם עושים, סיכוי טוב שתגרמו יותר נזק מתועלת. יש לא מעט ברגים שמחזיקים מנעול במקומו, ואם תשחררו את הברגים הלא נכונים, אתם עלולים לייצר נזק במנגנון הנעילה של הדלת על הדרך עם החלפת הצילינדר. זה נזק הפיך שמנעולן יכול לתקן, אבל כמובן שאם אתם צריכים להזמין מנעולן, כבר עדיף להזמין אחד מראש כדי שיחליף את הצילינדר. כך שאם אתם לא בטוחים לחלוטין שאתם יודעים את כל השלבים בדרך, לא מומלץ להחליף צילינדר שריונית חסם לבד.


איך אפשר לשמור על צילינדר שריונית חסם

שריונית חסם היא מהמנגנונים העדינים ביותר שיש בשוק, אבל גם היקרים ביותר. לכן, מומלץ לנקוט בכמה צעדים פשוטים על מנת לשמור על הצילינדר:

וי שימון: שימוש בספריי שימון עם סיליקון פעם בחצי שנה הוא הצעד המשמעותי ביותר שאתם יכולים לנקוט על מנת לתחזק את הצילינדר שלכם. שימו לב! ספריי שימון ללא סיליקון יהיה הרבה פחות יעיל, מכיוון שהסיליקון דוחה אבק, ולכן ישמור על הצילינדר לאורך זמן.

וי ניקיון: שימו לב שהמפתחות שלכם נקיים ולא נושאים עליהם חול ואבק לפני שאתם מכניסים אותם לצילינדר.

וי אל תפעילו כוח: שימו לב שאתם לא משתמשים בכוח מיותר כשאתם מכניסים את המפתח לדלת או מסובבים אותו. כך תקטינו את הסיכויים למפתח שבור בצילינדר.

 


מנעולנים מומלצים להחלפת צילינדר שריונית חסם

אין הרבה דברים מעצבנים כמו להיתקע מחוץ לבית, ולכן כדאי להשקיע בבעלי מקצוע שיתקינו לכם את המנעול על הצד הטוב ביותר כך שיאריך ימים. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של מנעולים מומלצים להחלפת צילינדר שריונית חסם, מלווים בחוות דעת ודירוגים של לקוחות קודמים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק